Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:52

per 1 mei staat Austerlitz weer vol... :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:53

NIEUWE PAGINA *\o/*

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 10:53

alweer pagina 60 :)

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 13:23

Joehoe!!

Ik ben lekker vrij vandaag, eindelijk klaar met mijn tentamens!! :D Nu alleen nog mijn Centraal Examen en voor de rest nooit meer toetsen op school!! Yesss!

Oja, ik heb dat stukje uit het Welsh Magazine even gescand maar de kwaliteit is echt bagger door het uploaden!!

http://img10.imageshack.us/img10/7458/w ... azine2.jpg

Ik weet niet of jullie het kunnen lezen, je moet er in ieder geval even op klikken en dan je beeld groot maken. Waarschijnlijk kan je het dan zien!

En Elies, van mij mag je sporen lenen maar ik zie je niet meer voor zaterdag! Beetje jammer :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 21:46

Gaaf stukje Fen! :D Ik erger me alleen een beetje aan die spaties :\ Best irritant :')

En ja, die sporen... Wat een gezeur, heb nu maar (heuulle brede :+ ) sporen van Tamara, maar die zijn ook wel langer dan 1,5 cm hoor, ik ga ze ff nameten

*haalt sporen*

Ja hoor, 2,5-3 cm... Damn 1,5 is echt niets! Kan je net zo goed zonder gaan rijden! :oo Nou sorry hoor, hoe vaak ik wel niet mensen op ponies met meer heb zien rijden!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 21:57

Elize volgens mij zijn die van mij die lengte.
Hoelaat heb je ze nodig anders kan ik ze aan fenna meegeven?
Die helpt morgen toch op de manege?
Krijg ik ze gewoon sávonds terug bij de afscheidsborrel.
Of ga je daar niet heen?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:07

Ik ga morgen vrij vroeg weg ;) kwart over 8 weg :) Maar Fenna kwam niet, dacht ik?

Ik ga nu gewoon rijden met deze, jammer dan hoor ;)

Misschien dat ik naar de borrel ga, ben dan al van half 8 tot half 8 in de running... :)

Hoe bevalt het op stal Syl? Ben best wel benieuwd :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:15

Hoi,

het bevalt ons goed de lessen gaan goed onze dank aan fenna natuurlijk wat ze niet snappen legt zij de kids super uit.
We gaan steeds een betje meer resultaat zien.
Ze hebben morgen clubkampioenschap van stal morgen dressuur zondag springen dus is even kijken hoelaat het wordt en hoop dat we dan nog even door kunnen naar olga.
Hoorde dat het bij jullie ook weer wat voller komt gelukkig maar.
Anders is het er ook niet echt gezellig lijkt me al heb je dan wel de ruimte natuurlijk.
Nou ik ga me bed in morgen weer vroeg op om de pony's klaar te maken voor de wedstrijd.
Sucses gewenst voor morgen.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 22:32

Jij ook succces Syl! Het klinkt alsof jullie het daar erg naar je zin hebben!

Ik ga ook vast ff mijn lijst pakken, 62 dingen heb ik nu op weten te schrijven :=

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 22:34

Het is harstikke gezellig op stal hoor, en heuul rustig haha! :')

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 22:36

Ik heb trouwens vanmiddag les gehad van Anne, Rocky liep echt zo goed! ze gaf goeie tips enzo... en Rocky reageerde zo goed, het voelde echt heel erg goed :D ben er echt wel blij mee!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 07:05

Er komen vast leuke mensen bij :j

Ik weet nog niet of ik vanavond naar dat ding van Olga ga, ben namelijk dan al vanaf half 8 tot 20 uur bezig, weet niet hoeveel zin paps nog heeft :+

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:45

Nathaliia schreef:
Ik heb trouwens vanmiddag les gehad van Anne, Rocky liep echt zo goed! ze gaf goeie tips enzo... en Rocky reageerde zo goed, het voelde echt heel erg goed :D ben er echt wel blij mee!

echt leuk Natal!!! en heel goed dat je, zonder vooroordelen, gewoon een lesje geprobeerd hebt!!!
nu Kimmie nog ;)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:47

lieziej schreef:
Er komen vast leuke mensen bij :j

Ik weet nog niet of ik vanavond naar dat ding van Olga ga, ben namelijk dan al vanaf half 8 tot 20 uur bezig, weet niet hoeveel zin paps nog heeft :+

ik weet ook niet of ik ga...
ten eerste geen vervoer, al zou ik natuurlijk wel met Annet en Tamara mee kunnen rijden maar dan kan ik niet naar huis wanneer ik het zat ben... ten tweede wil ik héééél graag naar de hengstenkeuring vanmiddag (maar heb mijn moeder nog niet zo gek gekregen).
en ik ben doodmoe al de hele week en heb al de hele week niet zo veel behoefte aan "gezelligheid" dus of ik er vrolijker van wordt.... denk het niet!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:48

startlijst voor volgende week zondag staat on-line...
ik hoef pas om 17.01 en 17.11 uur :\
echt laat joh!!!! en dat op zondag... pfff...
al heb ik er wel héééél erg veel zin in. Ben echt benieuwd of hij zich beter kan gedragen dan de vorige keer op ander terrein hahahaha

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:50

en is natuurlijk pas de tweede wedstrijd die wij buitenaf gaan rijden dus dat is sowieso al spannend :)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 09:52

Fenna, wat ik me nog af vroeg, hoe is het nu met Vicky? hebben jullie een nieuw zadel? zit je er alweer op? heb je alweer een wedstrijd gepland staan? enz. enz. en hoe is het nu met Ylona??? is ze al iets vaker geweest? begint ze het al iets leuker te vinden daar?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 10:28

wat een stilte.... ligt iedereen nog op bed ofzo????
ik ga zo maar eens naar stal... heb alleen geen zin om op te staan :o

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 21:46

Nog op bed? Ik was al aan het inrijden toen :P

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 22:23

hoe heb je gereden elise :D ?

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:31

ik heb geen zin om het hele verslag weer te typen, sorry ;)

Korte samenvatting: Geen winstpunt, 183 op dressuur, en springen foutloos, maar 4 weigeringen in de cross... :n

Ik zal zo ff het lange verslag quoten ;)

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 22:31

oh, dat is jammer van de cross zeg! :oo

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:32

lieziej schreef:
Goeieavond :wave:

Bij mij ging het dressuur wel okee, helaas wel 4x!! :oo verkeerd aangesprongen, maar jurycommentaar was "Proberen net iets meer nageeflijk te rijden, het hikt er nu net tegenaan (Joh.. :+ ;) ) en behalve die galop heb je niet echt grote fouten gemaakt.
Daar had ik uiteindelijk 183 punten op, prima dus!

Daarna heeeeeel lang wachten (uurtje of 5 en een half :Z ) en pacoursje gelopen, en ondertussen bij wat bokkers *-:) gemaakt :)
Ook nog bvw gezien, en dat ging helaas niet zo als gepland :n

Daarna turbo pony zadelen, want het scheen 3 kwartier in te lopen? Uiteindelijk dus niet, dus ik kon fijn 3 kwartier gaan rondstappen :Y)

Springen ging okee, ze was er niet super bij, maar gewoon fijn tempo, 2x een balkje aangeraakt, maar toch foutloos :)

... Daana de cross... Door de dierenarts kwam ze heen godzijdank (je weet het nooit met een oude pony ;) ) en daarna wéér lang wachten....

Start ging goed, hindernis 1&2 ook nog wel, en bij hindernis 3 begon de strijd :n Ze vond die wielen blijkbaar toch eng, want ze begon zo'n 20 meter voor de sprong al omhoog te komen, even zweep erbij, sporen erbij en uiteindelijk ging het wel weer....

En op dat galoppad begon ze ineens alles eng te vinden.. ;( En inplaats van dat opsprong pianootje, moest ik voor de ABC een of ander klein rot pianosprongetje springen, bah. Ik zag met pacours lopen dat het al moeilijk ging worden, en ja hoor weigering... Ik werd boos, en daarna nog een weigering + steiger... Toch maar even laten snuffelen, en daarna deed ze het gelukkig wel...

Door de heuvel op, we mochten de kuil overslaan, dus na die balk door naar de strobalen, ging nog goed, de kuil in ging ook nog goed, op ook nog... maar het water in :+ Dat vond ze niet leuk, en wilde dus ook no way dat water in, een keertje een pasje achteruit is dus blijkbaar genoeg voor een weigering :P In het achteruitgaan gelukkig nog dat gele bordje gesloopt }>

De hindernissen daarna gingen niet goed, telkens proberen te weigeren :n , en uiteindelijk waren we beiden zo kapot, ik denk dat het ook wel mijn eigen schuld is geweest, ook nog een weigering op dat laatste "plankje" bij het huisje

Eindscore: Dressuur 183, Springen foutloos, Cross 4 weigeringen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 22:32

Nathaliia schreef:
oh, dat is jammer van de cross zeg! :oo

Ja, ik baalde ook enorm, ik heb wel echt moeten RIJDEN zeg, man man man wat was ik blij met die spoortjes!

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 22:35

wat een verhaal! :P maarja, misschien was ze het ook wel zat om ook nog cross te rijden, omdat ze ook al bij het springen er niet echt bij was... het lijkt me ook best zwaar en spannend voor een paard! maar ik snap dat je echt baalde hoor! ik hoop dat het de volgende keer beter gaat. :)