Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nathaliia schreef:Ik heb trouwens vanmiddag les gehad van Anne, Rocky liep echt zo goed! ze gaf goeie tips enzo... en Rocky reageerde zo goed, het voelde echt heel erg goedben er echt wel blij mee!
lieziej schreef:Er komen vast leuke mensen bij![]()
Ik weet nog niet of ik vanavond naar dat ding van Olga ga, ben namelijk dan al vanaf half 8 tot 20 uur bezig, weet niet hoeveel zin paps nog heeft
lieziej schreef:Goeieavond![]()
Bij mij ging het dressuur wel okee, helaas wel 4x!!verkeerd aangesprongen, maar jurycommentaar was "Proberen net iets meer nageeflijk te rijden, het hikt er nu net tegenaan (Joh..
![]()
) en behalve die galop heb je niet echt grote fouten gemaakt.
Daar had ik uiteindelijk 183 punten op, prima dus!
Daarna heeeeeel lang wachten (uurtje of 5 en een half) en pacoursje gelopen, en ondertussen bij wat bokkers
gemaakt
![]()
Ook nog bvw gezien, en dat ging helaas niet zo als gepland
Daarna turbo pony zadelen, want het scheen 3 kwartier in te lopen? Uiteindelijk dus niet, dus ik kon fijn 3 kwartier gaan rondstappen![]()
Springen ging okee, ze was er niet super bij, maar gewoon fijn tempo, 2x een balkje aangeraakt, maar toch foutloos
... Daana de cross... Door de dierenarts kwam ze heen godzijdank (je weet het nooit met een oude pony) en daarna wéér lang wachten....
Start ging goed, hindernis 1&2 ook nog wel, en bij hindernis 3 begon de strijdZe vond die wielen blijkbaar toch eng, want ze begon zo'n 20 meter voor de sprong al omhoog te komen, even zweep erbij, sporen erbij en uiteindelijk ging het wel weer....
En op dat galoppad begon ze ineens alles eng te vinden..En inplaats van dat opsprong pianootje, moest ik voor de ABC een of ander klein rot pianosprongetje springen, bah. Ik zag met pacours lopen dat het al moeilijk ging worden, en ja hoor weigering... Ik werd boos, en daarna nog een weigering + steiger... Toch maar even laten snuffelen, en daarna deed ze het gelukkig wel...
Door de heuvel op, we mochten de kuil overslaan, dus na die balk door naar de strobalen, ging nog goed, de kuil in ging ook nog goed, op ook nog... maar het water inDat vond ze niet leuk, en wilde dus ook no way dat water in, een keertje een pasje achteruit is dus blijkbaar genoeg voor een weigering
In het achteruitgaan gelukkig nog dat gele bordje gesloopt
![]()
De hindernissen daarna gingen niet goed, telkens proberen te weigeren, en uiteindelijk waren we beiden zo kapot, ik denk dat het ook wel mijn eigen schuld is geweest, ook nog een weigering op dat laatste "plankje" bij het huisje
Eindscore: Dressuur 183, Springen foutloos, Cross 4 weigeringen