Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
josewoos schreef:geen idee wat het is, wil het volgens mij ook niet precies weten....![]()
En met dat zalfje moet het snel over zijn?

het ging ook echt heel goed! Was een leuke afsluiting, maar ga het wel missen al die uurtjes trainen en de wedstrijden, zal wel even wennen zijn.. maar we blijven allemaal nog dansen bij theo meijer
En zondag nog lekker uit eten bij de a1 plaza met ze allen 
haar tante
echt lief! Zondag krijgt onze trainster van ons een cadeau als bedankje, daar weet ze als het goed is niets van dus alleen maar leuk
Maar hoeveelste we zijn geworden weten we nog niet, zal een deze dagen op internet komen te staan
helaas niet bij de eerste 3 geëindigd, al vond iedereen dat wij het hadden verdiend 3e te worden, die eerste en tweede waren geworden, konden we gewoon niet inhalen, dat wisten we al, dus we hadden gedacht 3e of 4e, en als je nu zag wie 3e waren geworden, die waren ook wel goed, maar iedereen vond ons toch beter.. Maar ja bij het HAff weet je het maar nooit
Maar het was sowieso al gaaf om mee te mogen doen natuurlijk! en ben nu wel benieuwd hoeveelste we zijn geworden! 
het kost toch best wel veel tijd en omdt onze trainster stopt, dan zouden we weer helemaal opnieuw moeten beginnen
dus hebben we toch maar besloten om te stoppen. 
het was wel een leuke afsluiting en we blijven elkaar nog allemaal met de les zien
we stoppen natuurlijk niet met dansen!
alleen met de trainingen en wedstrijden
We hebben trouwens wat groepsfotos gemaakt en onze trainster heeft het ook gefilmd, maar we krijgen allemaal een cd met alle fotos die ooit zijn gemaakt
en de filmpjes die we allemaal hebben
maar die moeten we nog krijgen

hoop wel dat we vanavond op de wedstrijdpony's zitten, heb al een tijdje niet op la morka gereden
het zal wel goed komen hoor, maar toch, het is alijd handig er nog even een keer op te rijden
leuk dat jij op sherra zit! en je zusje op lambo, en namara op corvette, zal ze ook leuk vinden!

dan is het niet zo druk met losrijden

vorige keer waren manon en ik de enigste, zeker door de vorige wedstrijd, waar je 2 proeven moet doen, toen kon ik niet helaas. 
nu al uit? 

ik hoop wel dat ik er dan vrijdag op mag en dat we even mijn proefje gaan oefenen!

40 minuten rooster en 6+7+pauze vielen uit