Ow, want Quilemette heeft ook zo'n R op der zijkant zeg maar. Ik dacht eerst dat ze dezelfde als ik had, maar dat bleek ook niet zo te zien. Qui kan trouwens ook die van Cavallo hebben, ik weet het niet meer.
_Angelique_
Geplaatst: 16-02-09 20:01
Thanks Ze waren wel een beetje duur , maar ze zitten heerlijk. haha
Hallo! Sorry dat ik zomaar in jullie huiskamertopic kom binnen vallen. Aankomende juni ga ik trouwen EN meteen vanuit Nijmegen naar Utrecht verhuizen. Om die reden bn ik op zoek naar een leuke manege in (omgeving) Utrecht. Jullie manege is NATUURLIJK de allerleukste manege in de wijde omtrek... (Misschien een klein beetje uit de richting, maar vriend lief gaat ook nog steeds 2x per week naar Mijdrecht om te voetballen, dus het is te doen) Toch zou ik het fijn vinden om jullie ervaringen te horen. Wat vinden jullie leuk aan manege Groenesteyn? Zijn er ook minpunten? Worden er ook buitenritten georganiseerd? Wordt er ook springles gegeven (heb het pas 1x gedaan en weet nog niet of ik het nou leuk of doodeng vindt ) Misschien handige info: Ik heb nu sinds 1,5 jaar les en ben 26, dus ik val in de categorie volwassen beginner