Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gezellie
Mazeelaars 
O ja en een tosti-ijzer en pannen beschermer..
Lay schreef:Jaa was idd storm.. Heb mijn raam en ventilatierooster helemaal dicht gedaan.. R ot wind..![]()
Ik wil ook een keer naar het bos..Mazeelaars
Ik heb een 64-delig serviesset gekocht, glazen, pannen, een kaasschaaf, onderleggers, en zo'n ding waar je een ei mee om draaid in de koekenpan..O ja en een tosti-ijzer en pannen beschermer..
Ja Kim je hebt me overtuigd ik ga woensdag ook!
en Ikea ga ik van de week ff heen, alvast een idee op doen voor de meubelen enzo..
AnitaJoeri schreef:Naoom_ schreef:En hoe ging je les Kaar?kon niet komen aangezien ik bij vader was..
ze is er op blijven zitten hoor haha

Hopelijk vanmiddag wat droger, kunnen we nog even rijden.
bah bah bah
was gelukkig toch al niet van plan om te rijden vandaag gelukkig
vera23 schreef:ja denk dat ze even pech hebben vandaagwas gelukkig toch al niet van plan om te rijden vandaag gelukkig
AnitaJoeri schreef:onze heren hebben nog fijn uurtje losgestaan,maar dachten er zelf stuk minder fijn over.ko kwam zelfs zijwaarts lopend naar me toe ,zo van haal me eruit hihi.of ben je stiekem zijwaarts lopen met hem aan het oefenen nous????????????
Mán, wat is hij dan los door zijn lijf!!! wel jammer dat hij met rijden niet zo los in zijn lijf is Zag er wel leuk uit, gelukkig was hij niet zo erg aan t rennen en beentje was vanochtend niet heel veel dikker als anders

Binar schreef:val vandaag ver buiten de prijzen![]()
Hhaha Soph, wij gaan idd een keer Klaverjassengezellie
Enneh, Kay, wat heb je dan eigenlijk alleemaal gekocht voor je huissie???![]()
Kim, Champ zag er idd relaxted uit, toppie hoor!!
Thess, fijn dat je t er naar je zin hebt en Aike komt vanzelf wel... wel grappig, want je had eigenlijk verwacht dat Blaze meer moest wennen toch?
Straks lekker met Kim naar t bos, gelukkig is t nu beter weer als vannacht!! Phoeiiiii wat een regen is er gevallen!!
....
word er een beetje simpel van !!!! Citaat:En hoe ging je les Kaar?kon niet komen aangezien ik bij vader was..