Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flevolander schreef:Hoe groot is Wacho btw ?
incalover schreef:Vind je ook niet dat hij heel erg veranderd is vergeleken in het begin.. ? die foto in me profiel whahah, wat een lelijkerd was hij toen
kwa lopen ook.. hij loopt echt steeds fijner!
Zondag weer er tegen aan!
.Emmaa_ schreef:Lau welke foto vind je het allermooiste?, van die portretfoto's die ik woensdag had gemaakt, welke vind je echt de mooiste van de mooiste?
incalover schreef:Flevolander schreef:Hoe groot is Wacho btw ?
Maar 1.63 cm ...
echt een kleintje..
Emmaa_ schreef:Lau welke foto vind je het allermooiste?, van die portretfoto's die ik woensdag had gemaakt, welke vind je echt de mooiste van de mooiste?
Flevolander schreef:incalover schreef:
Maar 1.63 cm ...
echt een kleintje..
Same here !
.
.Emmaa_ schreef:Lau welke foto vind je het allermooiste?, van die portretfoto's die ik woensdag had gemaakt, welke vind je echt de mooiste van de mooiste?
Emmaa_ schreef:Ik kan kijken of ik hem zo kan bijsnijden ?.
Ik ga er ff mee aan de slag.
Ik heb namelijk een leuk plannetje.
Lau, ff om in me agenda te zetten, wanneer ben jij jarig?
en jij ? incalover schreef:Emmaa_ schreef:Ik kan kijken of ik hem zo kan bijsnijden ?.
Ik ga er ff mee aan de slag.
Ik heb namelijk een leuk plannetje.
Lau, ff om in me agenda te zetten, wanneer ben jij jarig?
Leuk Leuk!
ehh.. 1 oktoberen jij ?
incalover schreef:morgen moet ik maar is me proefjes gaan oefenen...

Emmaa_ schreef:incalover schreef:morgen moet ik maar is me proefjes gaan oefenen...
Ben je voorzien van een voorlezer?
NEE IK KOM FOTO'S MAKEN !
incalover schreef:Emmaa_ schreef:Lau welke foto vind je het allermooiste?, van die portretfoto's die ik woensdag had gemaakt, welke vind je echt de mooiste van de mooiste?
nummer IMG_6633 vind ik echt leuk!
nummer IMG_6631 vind ik echt super leuk!
nummer IMG_6636 vind ik echt Géweldig!