ik weet trouwens de namen van veel de leiding niet eens meer

zijn er nog foto's van de paarden , kan ik thuis even showen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

- persoon loopt.
Ik neem wss zaterdag me camera wel mee maar weet niet van wie ik allemaal foto's kan maken aangezien alles wel snel op de wei zal staan. En het misschien kort dag is aangezien jullie deze zondag toch al op kamp gaan?

.

Toen een paar rondjes galop, heerlijk weer! Gewoon lekker over de hoefslag, wat voltes, wat versnellen en alles. Ja, hemels! Daarna even lang gestapt maar toen moestn we weer aan het werk en fotty had daar weinig zin in. Dus ze ging over op de klierstand. Bij het huisje opeens met 4 benen de lucht in en het bekertje van Inge was ook doodeng. Kon er alleen maar om lachen omdat je het van mijlen ver zag aankomen. Maar gelukkig vor fotty, en ook een beetje voor mij want het was warm! gingen we al snel stappen en mocht ze lekker onder de douche en naar de wei. Was weer een leuk lesje, het gaat iedere keer weer wat beter. 
Hij is denk moonlight formaat, wit en een ruintje. Echt super gaaf beestje! En dan is er nog Jip, die was er vorige keren ook. Een kleine voskleurige pony met wat witte aftekeningen. Niet echt 'opties' voor jullie denk ik maar wie weet, durft er iemand op de shetlander. 

Ze is zelf niet al te groot dus je gaat niet 2 meter de lucht in ofzo. Ze is denk 1.62, dus dat valt wel mee. ^^ Maar Fotty is echt leuk! Wel 1 van de moeilijkere paardjes, als ze in een goeie bui is is ze fantastisch, komt ze in een klierbui pas dan maar op. Ze is niks voor niks de mama van de beruchte Kanjer en Partyman.
Maar fotty is echt leuk! De galop zit echt hemels en je kan echt met der lachen. ^^
(helaas heb ik er zelf ook 2, gehehe )
dat word leeuk
En Islottie, zij was toch ook een dochter van fotty? of loop ik nu zwaar achter?
_Mara_ schreef:O oke. En Harvey is er nog en rijd nog gewoon mee hoor. Wel een paar jaartjes ouder maar gaat nog steeds af en toe met de beginnertjes aan de haal. ^^
En de kans dat fotty meeloopt is denk erg groot, ze is namelijk met pensioen dus ze krijgt geen veulentjes meer. En tja, om der nu dik te laten worden van het gras is ook niet de oplossing dus ze rijd gewoon 1 uurtje mee met de lessen meestal. ^^ En hoe hoog ze steigert.. ik zou het niet weten, heb het nog nooit geprobeerd.Ze is zelf niet al te groot dus je gaat niet 2 meter de lucht in ofzo. Ze is denk 1.62, dus dat valt wel mee. ^^ Maar Fotty is echt leuk! Wel 1 van de moeilijkere paardjes, als ze in een goeie bui is is ze fantastisch, komt ze in een klierbui pas dan maar op. Ze is niks voor niks de mama van de beruchte Kanjer en Partyman.
Maar fotty is echt leuk! De galop zit echt hemels en je kan echt met der lachen. ^^
En het mennen, de kampen waar ik zelf aan heb deelgenomen hebben we altijd gemend. Maar denk dat ze de vorige keren niet de juiste paardjes ervoor hadden maar nu dus wel. ^^ Een echte tuiger en een shetlander met echt een mooi karretje erbij. ^^ Kan me ook nog wel herinneren dat we voltige hebben gedaan met een dikke fjord van iemand. Was echt grappig.