RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 13:23

nee merendeel is echt alleen van kampen!
ik weet trouwens de namen van veel de leiding niet eens meer :oo

zijn er nog foto's van de paarden , kan ik thuis even showen?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:03

Marijee schreef:
Heel weinig van de lijst, die ik ken, komt er alleen voor de kampen inderdaad. Dus dan gaat het ook wel wat moeilijker he? :))

Nouja, dan nog. Dan hoor ik ze ook te kennen. :') Was er ook altijd wel; niet op kamp maar was er wel haha.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:18

Welke paarden bedoel je yas? :)

Was jij er vorig jaar dan ook, gewoon zomaar op de manege? Meestal valt het wel op als er een 'vreemd' - dat klinkt lekker :') - persoon loopt. :))

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 17:54

Ik heb ook geen "vreemde" mensen gezien.

ik bedoelde in het algemeen gewoon paarden die bij ini staan.
op de site van ini slot kom je ook niet zoveel verder.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:21

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:23

ja daar ga ik nog maar eens kijken,.
staan jammer genoeg geen melina foto's op :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:25

Hehe, daar kan ik je op het moment ook niet aan helpen. :P Ik neem wss zaterdag me camera wel mee maar weet niet van wie ik allemaal foto's kan maken aangezien alles wel snel op de wei zal staan. En het misschien kort dag is aangezien jullie deze zondag toch al op kamp gaan?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:30

nee volgende week zondag pas (18e)
als het lukt wil je dan van melina foto's maken ? :o

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:31

Oooow oke, en als het lukt wil ik er wel een van melina maken. ^^ Nog meer verzoekjes? =P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:39

:wave:

Ik kom ook weer eens om de hoek kijken :P.

Bluemaid klinkt gaaf!

Verzoekje: Nini? :P

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 18:42

ik ga het heel duidelijk voor je maken
Citaat:
* nini (voor desiree)
* melina ( voor yasmine)
* blue maid

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 08:46

Hahaha, is goed. Ik kan het niet garanderen maar ik zal mijn best doen. ^^

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 16:39

ik ben benieuwd!
en anders moet ik nog ander halve week wachten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 22:20

Wat een gezelligheid hier zeg :D . Nemen jullie ook een camera mee naar kamp? Ik wil natuurlijk wel foto's zien van versierde paarden en zo O:)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 05:17

ja ik neem er eentje mee :j
vorig jaar waren niet zoveel foto's gemaakt dus ik wil er nu wel meer.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 12:55

Oké, mijn verontschuldigingen alvast, ik heb geen foto's genomen. Het was namelijk een beetje druk, ik moest om 10 uur rijden en na de les moest ik eigenlijk meteen weer naar huis aangezien me zusje de fiets nodig had. Dus ik heb geen plaatjes kunnen schieten. Wel kan ik weer wat vertellen over de paar uurtjes die ik er heb doorgebracht. ^^

Ik moest weer op Fotty, had er wel zin in, wist nu ongeveer hoe ze was en alles. Dit keer was ze niet hengstig dus dat kwam goed uit. ^^ Had der al weer snel door en kreeg der op 2 teugels lopen en ze ging ook steeds netter lopen. Oja, haha, op een gegeven moment moestn we achterwaarts maja, fotty mag dat niet (gaat ze steigeren, voor degene die op kamp op haar moeten, aan de hand kan ze wel in de achteruit maar als je erop zit gaat ze steigeren, waarom.. I don't know) Maar ik had dus een perfect plekje uitgekozen, vooraan in de schaduw. Dus fotty en ik stonden daar lekker in de schaduw met een windje terwijl de rest moeite deed om hun paard nog in de achteruit te krijgen. :+ Toen een paar rondjes galop, heerlijk weer! Gewoon lekker over de hoefslag, wat voltes, wat versnellen en alles. Ja, hemels! Daarna even lang gestapt maar toen moestn we weer aan het werk en fotty had daar weinig zin in. Dus ze ging over op de klierstand. Bij het huisje opeens met 4 benen de lucht in en het bekertje van Inge was ook doodeng. Kon er alleen maar om lachen omdat je het van mijlen ver zag aankomen. Maar gelukkig vor fotty, en ook een beetje voor mij want het was warm! gingen we al snel stappen en mocht ze lekker onder de douche en naar de wei. Was weer een leuk lesje, het gaat iedere keer weer wat beter. :)

Dan wat 'ander' nieuws. Er zijn weer wat kamppaardjes/pony's gearriveerd. Zo is er een enorme tuiger voor het mennen. Ze zouden er vanmiddag nog mee gaan mennen. Dan is er nog de shetlander Bas van Noraly. Of naja, het is niet haar shetlander maar van de buren volgens mij. Die is er ook om te mennen en misschien voor onder het zadel. Dan is er echt een überschattige witte pony genaamd Muffin. }:0 Hij is denk moonlight formaat, wit en een ruintje. Echt super gaaf beestje! En dan is er nog Jip, die was er vorige keren ook. Een kleine voskleurige pony met wat witte aftekeningen. Niet echt 'opties' voor jullie denk ik maar wie weet, durft er iemand op de shetlander. :P

Over 2 weekjes ga ik weer, er hingen lijsten met data en tijden en naja, volgend weekend zit ik in Berlijn maar het weekend daarna kon ik wel. Vraag me alleen wel af, jullie gaan toch volgende week zondag op kamp? En dat duurt toch tot zaterdag? Ik kon me herinneren dat je zaterdagochtend nog reed, maar ik heb me 'ingeschreven' voor 9 uur. Naja, we zien wel!

LizzieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:29

ik ben hier 2 jaar geleden geweest,
en ga er nu op ponykamp,
maar ik had een vraagje,
is Harvey er nog steeds?
En mag hij nog rijden?

xx

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 15:39

Ooh wat leuk, nieuwe paarden. Helaas, lijkt het me niet verstandig dat ik op een shetlander ga. gehehe :+

ja wij gaan volgende week zondag :D

En fotty, zou die bij ons ook meerijden denk je? :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 17:05

nee volgens mij rijden we niet meer op zaterdag en worden we 10 uur opgehaald :J

klinkt inderdaad niet als paarden voor mij :j

btw, vorig jaar hebben we toch niets met mennen gedaan? of wel? ik niet in ieder geval :)

hoe hoog steigert fotty?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 09:07

O oke. En Harvey is er nog en rijd nog gewoon mee hoor. Wel een paar jaartjes ouder maar gaat nog steeds af en toe met de beginnertjes aan de haal. ^^

En de kans dat fotty meeloopt is denk erg groot, ze is namelijk met pensioen dus ze krijgt geen veulentjes meer. En tja, om der nu dik te laten worden van het gras is ook niet de oplossing dus ze rijd gewoon 1 uurtje mee met de lessen meestal. ^^ En hoe hoog ze steigert.. ik zou het niet weten, heb het nog nooit geprobeerd. :P Ze is zelf niet al te groot dus je gaat niet 2 meter de lucht in ofzo. Ze is denk 1.62, dus dat valt wel mee. ^^ Maar Fotty is echt leuk! Wel 1 van de moeilijkere paardjes, als ze in een goeie bui is is ze fantastisch, komt ze in een klierbui pas dan maar op. Ze is niks voor niks de mama van de beruchte Kanjer en Partyman. :P Maar fotty is echt leuk! De galop zit echt hemels en je kan echt met der lachen. ^^

En het mennen, de kampen waar ik zelf aan heb deelgenomen hebben we altijd gemend. Maar denk dat ze de vorige keren niet de juiste paardjes ervoor hadden maar nu dus wel. ^^ Een echte tuiger en een shetlander met echt een mooi karretje erbij. ^^ Kan me ook nog wel herinneren dat we voltige hebben gedaan met een dikke fjord van iemand. Was echt grappig. :P

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:24

Ooh ik hoop dat ik eens op Fotty mag dan, ik hou wel van eigenwijze paardjes :)) (helaas heb ik er zelf ook 2, gehehe )
En is zij de beruchte moeder van Pm en Kanjer? :)) dat word leeuk :)) En Islottie, zij was toch ook een dochter van fotty? of loop ik nu zwaar achter?

Het mennen doen ze vaak met de kleine kindjes, goh volgens mij gebruikte ze het eerste jaar een fjordje ervoor. Jeetje, ben de naam echt helemaal vergeten, overigens was dat echt zo'n leuk beestje! :D

LizzieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 10:42

_Mara_ schreef:
O oke. En Harvey is er nog en rijd nog gewoon mee hoor. Wel een paar jaartjes ouder maar gaat nog steeds af en toe met de beginnertjes aan de haal. ^^

En de kans dat fotty meeloopt is denk erg groot, ze is namelijk met pensioen dus ze krijgt geen veulentjes meer. En tja, om der nu dik te laten worden van het gras is ook niet de oplossing dus ze rijd gewoon 1 uurtje mee met de lessen meestal. ^^ En hoe hoog ze steigert.. ik zou het niet weten, heb het nog nooit geprobeerd. :P Ze is zelf niet al te groot dus je gaat niet 2 meter de lucht in ofzo. Ze is denk 1.62, dus dat valt wel mee. ^^ Maar Fotty is echt leuk! Wel 1 van de moeilijkere paardjes, als ze in een goeie bui is is ze fantastisch, komt ze in een klierbui pas dan maar op. Ze is niks voor niks de mama van de beruchte Kanjer en Partyman. :P Maar fotty is echt leuk! De galop zit echt hemels en je kan echt met der lachen. ^^

En het mennen, de kampen waar ik zelf aan heb deelgenomen hebben we altijd gemend. Maar denk dat ze de vorige keren niet de juiste paardjes ervoor hadden maar nu dus wel. ^^ Een echte tuiger en een shetlander met echt een mooi karretje erbij. ^^ Kan me ook nog wel herinneren dat we voltige hebben gedaan met een dikke fjord van iemand. Was echt grappig. :P

haha okee,,
Ik vond Harvey 2 jaar geleden helemaal super,,
en op de manege waar ik zelf rijd had ik toen de zelfde lievelingspony als nu (alleen bokte ze toen nog niet en ging ze er toen nog niet zo vaak vandoor...)
maar ik denk dus dat mijn smaak niet zo heel erg veranderd is,,
ik zou er gewoon graag weer een keer op willen zitten:)

anders vind ik haffies ook heeel leuk ;D
& andere paardjes natuurlijk:p

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:38

Ik ga aankomende zaterdag rijden; huppelen jullie er dan ook rond? :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 05:18

wij (kampers) komen zondag ochtend :j

LizzieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 12:18

komen jullie trouwens in rijkleren of in normale kleding?