Carla_ schreef:hOoii
weten jullie al dat wembley te koop staat?
ik zag dr net op marktplaats staan
jeetje, kan ze het nu niet meer betalen, nu ze niet meer met jus is ?????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Carla_ schreef:hOoii
weten jullie al dat wembley te koop staat?
ik zag dr net op marktplaats staan
Uprica schreef:0Whisper0 schreef:Ik heb voor valentijn een chocolade hart gekregen( is niet goed want ik groei al zowat dicht onderhand) En bjorn borg boxershorts...en eindelijk een lieve kaart. Ik had in die 2 1/2 jaar nog nooit een kaart gehad. Maar nu heeft die er eindelijk eentje gegeven!
Hij was zo lief..moest gewoon jankenDus mijn valentijn was super( heb het gister al 'gevierd') En wat hebben jullie gehad???
Ff over de bjorn boxers gesproken, kelly van Diego ( in onze stal ) heeft ze ook.
2stuks voor 15 euro! ik heb ze voor me vriendje en me schoonzusje en ik moet zeggen ze zien er erg goed uit en volgens me vriend zitten ze goed!
0Whisper0 schreef:Ff over de bjorn boxers gesproken, kelly van Diego ( in onze stal ) heeft ze ook.
2stuks voor 15 euro! ik heb ze voor me vriendje en me schoonzusje en ik moet zeggen ze zien er erg goed uit en volgens me vriend zitten ze goed!
[/quote]

Liesje89 schreef:NEEE ik heb NIET in m'n bed gepiest
beterschap, allebei loveseben schreef:Liesje89 schreef:NEEE ik heb NIET in m'n bed gepiest
jeetje, ik ben net pas een half uurtje wakker
:D:D:D 
TROTSSS!!!!!!!!!!!!!
Heb hem inderdaad zelf ingestuurd, vorige week al dus had hem eigenlijk niet meer verwacht..
ga ik straks gelijk doen! 0Whisper0 schreef:Zo.. weer thuis na een dagje manege.
Ben nog bijna op me plaat gegaan ook zeg..gelukkig heeft niemand het gezien![]()
Ik gleed uit over die zwarte smurrie.
Scheelde niet veel of heel me hol zat onder de drek
Lijkt me gezellie! Datum volgt nog, maar ik denk dat het een vrijdag of zaterdag gaat worden omdat er op andere avonden altijd veel les is en dan ook niet iedereen kan. 0Whisper0 schreef:Zo.. weer thuis na een dagje manege.
Ben nog bijna op me plaat gegaan ook zeg..gelukkig heeft niemand het gezien![]()
Ik gleed uit over die zwarte smurrie.
Scheelde niet veel of heel me hol zat onder de drek