Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 11:38

Hahaha aah wat schattig is dat! Leuk dat ze iig niet bang is. Honden vaak darintegen wel. Mijn hond die vind het allemaal best tot het paard te dichtbij komt, dan gaat ie grommen en de andere kant op kijken van: Haal me hier weeeeg!!! Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:17

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 18:21

Miss_Montana schreef:
Mijn god, dat er mensen zijn die dit spul nog durven te verkopen. Moet je dat westernzadel zien! En er is nog interesse ook Lips are sealed viewtopic.php?f=63&t=690557&hilit=

Wow, effe een doekie over d'r spullen heen halen is teveel gevraagd Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:33

Hahaha denk het ook ja Clown Maar ik snap gewoon niet dat er mensen zijn de dit wnzadel uberhaupt willen kopen. Het ziet er niet uit en zelfs met die laag stof erop zie je goed dat het geen kwaliteit is Lips are sealed

Ohja, gisteren heerlijk gereden op Summer. Veel zijgangen meegenomen en stoppen ging echt super. Eef is met Summer goed gaan werken aan het stoppen dus vanuit de galop stond ze echt meteen stil op het woordje 'whoa' Go jij! Go jij! Best bijzonder voor Summertime Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:11

Haha toen Summer de vorige keer bij mij netjes stopte schrok ik me dood, had 't niet verwacht... Nagelbijten / Gniffelen Was 't nog een beetje leuk weer gisteravond? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:04

Het weer was lekker, alleen wel koud. Maar als je gaat opzadelen dan word je vanzelf warm. Hahaha, wij oefenden het stoppen gelukkig al in draf dus in galop was ik al lekker voorbereid Tong uitsteken

Pff, zit op school en heb het helemaal gehad. Gelukkig is het over 3 weken lekker kerstvakantie. Twee hele weken vakantie!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:11

Gisteren was 't overdag ook al zo koud... Nagelbijten / Gniffelen We moesten gistermiddag voor een excursie naar Amsterdam en ik ben bijna bevroren... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben al uit, moest om 8 uur richting school voor 1 PTA Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:27

Hihihi op excursie naar A'dam? Was het spannend?

Hmm, jij hebt toch maar een zwaar leven Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 11:45

Kunstgaleries bezoeken in Amsterdam, niks spannender dan dat Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:02

Hmm, heel interessant Slapen Tourtje door de Wallen is veel leuker en leerzamer naar mijn mening Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:23

Haha we wilden nog naar 't sexmuseum gaan maar dat mocht niet Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 14:22

Tss, da's toch hartstikke leerzaam? Hahaha die Japannertjes zijn altijd zo grappig. Ik heb stage gelopen vlak naast het sexmuseum en er kwamen altijd veel mensen binnen die vroegen waar het was. En die Japannertjes deden het altijd heel schuw en verlegen als ze het wilden vragen. Moest er altijd wel om lachen, aan hun houding kon je de vraag al zien aankomen. Had ook een keer een opa van 92 uit Florida die naar de Wallen wilde Nagelbijten / Gniffelen

Zit nu kerstliedjes te downloaden Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 14:53

Ik ben nog helemaal niet in kerststemming. Jingle bells en sleighride in the snow willen niet bij 30 graden.

Overigens is het wel weer raak nu ik weer thuis ben. Oudoom van me is Maandag overleden (liep al langer met niet operabele Aneurysma en of dat de reden van overlijden is weet ik niet, maar je bent ineens weer acuut terug van vakantie).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 12:20

Cassidy schreef:
Overigens is het wel weer raak nu ik weer thuis ben. Oudoom van me is Maandag overleden (liep al langer met niet operabele Aneurysma en of dat de reden van overlijden is weet ik niet, maar je bent ineens weer acuut terug van vakantie).

Jeetje da's inderdaad minder joh, sterkte. Ach gut

Ben net terug van stal, heb de nieuwe binnenbak uitgeprobeerd met Cowboy en hij is goedgekeurd door ons. Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:23

Ik moet hem nog uitproberen, maar de les gisteren zag er al heel goed uit.
Met dat noodweer van vanmorgen ben je toch blij dat je binnen mocht rijden?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:26

Vanmorgen was 't inderdaad wel fijn om binnen te rijden, 't regende opeens wel erg hard. *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:41

Ik ben erg benieuwd hoe Glory zich binnen gedraagd. Rejoice heeft al in een binnenbak gelopen, daar verwacht ik niet zo veel van.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:43

Hmm dat zou nog wel 'ns eng kunnen zijn... Nagelbijten / Gniffelen Cowboy wist niet waar ze kijken moest, later ging 't nog wel maar in 't begin liep ze enorm te stressen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:45

Cowboytje is niet zo'n held...Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:48

Tsja dat bleek, vooral toen ze buiten een IJslander (of iets in die richting Nagelbijten / Gniffelen ) langs zag lopen, die was heeeel eng. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:44

Wat naar van je Oudoom Cassidy, heel veel sterkte.

Fijn dat de binnenbak is goedgekeurd door jullie. Hopen dat we hem donderdag ook kunnen gebruiken. Hahaha lekker typisch voor Cowboy om zo te stressen Nagelbijten / Gniffelen

Wisten jullie trouwens dat Cowboy, Summertime, Ramona en Sonny Pennyponnies zijn Vork? Ik ging net mijn kamer opruimen en in een of andere stoffige hoek zag ik een Penny uit 1999 liggen. Ik wilde hem bijna weggooien tot ik op de voorkant iets zag over western. Ik kijken want ik wilde wel weten wat de penny te zeggen had over western... En wie staan erin? Juistem Haha! Vet grappig omdat zo te zien. Ze zijn echt geen spat veranderd, de lespaardjes. Het artikel was gemaakt bij Trainingsstal Nauerna, neem het donderdag wel mee naar Eef *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:49

Haha peeeeenny's... Haha! Grappig joh, kan je 't niet inscannen? Schijnheilig

Ik vind de penny tegenwoordig trouwens wat minder grappig, nu ze ook online bezig zijn, schijnen een aantal van mijn foto's op de site te staan maar ik mag niet inloggen want ik ben geen lid. Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:51

Oh lekker is dat Verward Da's het nadeel als je een foto instuurt ofzo, ze mogen je foto dan zoveel gebruiken als ze zelf willen.

Helaas heb ik geen scanner, ik zal anders even kijken of ik het woensdagmiddag bij mijn opa kan inscannen. Of mijn moeder kan het mss doen op haar werk.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:54

Ik heb dus absoluut geen foto's ingestuurd, grietjes van de vorige manege hebben 't daar geupload en dat moet ik absoluut niet hebben, ik heb de penny gemaild maar kreeg een antwoord terug waar ik niks aan had. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:57

Hmm da's ook geen stijl zeg!