Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

viewtopic.php?f=63&t=690557&hilit=
 viewtopic.php?f=63&t=690557&hilit=                                                         
Miss_Montana schreef:Mijn god, dat er mensen zijn die dit spul nog durven te verkopen. Moet je dat westernzadel zien! En er is nog interesse ookviewtopic.php?f=63&t=690557&hilit=

Maar ik snap gewoon niet dat er mensen zijn de dit wnzadel uberhaupt willen kopen. Het ziet er niet uit en zelfs met die laag stof erop zie je goed dat het geen kwaliteit is
 Maar ik snap gewoon niet dat er mensen zijn de dit wnzadel uberhaupt willen kopen. Het ziet er niet uit en zelfs met die laag stof erop zie je goed dat het geen kwaliteit is 
 Best bijzonder voor Summertime
 Best bijzonder voor Summertime  

Was 't nog een beetje leuk weer gisteravond?
 Was 't nog een beetje leuk weer gisteravond?  

We moesten gistermiddag voor een excursie naar Amsterdam en ik ben bijna bevroren...
 We moesten gistermiddag voor een excursie naar Amsterdam en ik ben bijna bevroren... 

Tourtje door de Wallen is veel leuker en leerzamer naar mijn mening
 Tourtje door de Wallen is veel leuker en leerzamer naar mijn mening  

Cassidy schreef:Overigens is het wel weer raak nu ik weer thuis ben. Oudoom van me is Maandag overleden (liep al langer met niet operabele Aneurysma en of dat de reden van overlijden is weet ik niet, maar je bent ineens weer acuut terug van vakantie).

Cowboy wist niet waar ze kijken moest, later ging 't nog wel maar in 't begin liep ze enorm te stressen.
 Cowboy wist niet waar ze kijken moest, later ging 't nog wel maar in 't begin liep ze enorm te stressen.                                                         

) langs zag lopen, die was heeeel eng.
 ) langs zag lopen, die was heeeel eng.  

?  Ik ging net mijn kamer opruimen en in een of andere stoffige hoek zag ik een Penny uit 1999 liggen. Ik wilde hem bijna weggooien tot ik op de voorkant iets zag over western. Ik kijken want ik wilde wel weten wat de penny te zeggen had over western... En wie staan erin? Juistem
?  Ik ging net mijn kamer opruimen en in een of andere stoffige hoek zag ik een Penny uit 1999 liggen. Ik wilde hem bijna weggooien tot ik op de voorkant iets zag over western. Ik kijken want ik wilde wel weten wat de penny te zeggen had over western... En wie staan erin? Juistem  Vet grappig omdat zo te zien. Ze zijn echt geen spat veranderd, de lespaardjes. Het artikel was gemaakt bij Trainingsstal Nauerna, neem het donderdag wel mee naar Eef
 Vet grappig omdat zo te zien. Ze zijn echt geen spat veranderd, de lespaardjes. Het artikel was gemaakt bij Trainingsstal Nauerna, neem het donderdag wel mee naar Eef  

Grappig joh, kan je 't niet inscannen?
 Grappig joh, kan je 't niet inscannen? 

Da's het nadeel als je een foto instuurt ofzo, ze mogen je foto dan zoveel gebruiken als ze zelf willen.
 Da's het nadeel als je een foto instuurt ofzo, ze mogen je foto dan zoveel gebruiken als ze zelf willen.