Aaah Janne, heel veel sterkte!!! Kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt... Was vandaag wel gezellig he, lekker met Vroontje op de parkeerplaats crossen, ze was wel woest he;) Foto's zijn wel leuk geworden, zal ze eerst opt internet kwakken en dan n topic openen:)
Lotte, hoe ging je proef?
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Mijn proef ging goed Wel paar slordigheidjes, en target hield links vast als ik af wou wenden... maar voor de rest liep ie lekker ontspannen Khad trouwens 187 punten Nu mag k naar L2 En ik was...... EERSTE
Ja ik werd bijna onwel na mn proef Heb nog steeds hoofdpijn ervan terwijl ik wel superveel heb gedronken...
lin; kweenognie of ik meteen over ga... ik kijk in de lessen wel of ik n paardje heb waar mee denk fijn L2 te kunne rijden... en dan beslis ik later wel
Jo; Kweenie, hij rijdt wel fijn, maar kweenie of ze in L2 ineens strenger zijn?
Ik ben gewoon ziek geworden gister Ik moet vanochtend model zitten voor een klasgenootje bij praktijkexamen die ik al gehaald heb, maar daarna ga ik direct mn bed weer in Heb hoofdpijn, ben misselijk en kan nog altijd niet tegen fel licht van lampen enzo... en af en toe duizelig
uhu... Nja denk dat ik nog 1 wedstrijdje in de L1 blijf, kan ik miss voor prijzen meerijden? ik zie wel Als ik in de les denk van; jes dit komt goed... dan doe ik L2 Zo niet, doe k nog keertje L1