Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) 
) 
), zo'n man die naast ons zat bleek een filmdingetje te hebben op z'n mobiel, dus hij ging ons filmen terwijl we zaten gek te doen en te zingen en daarna heeft hij ons dat laten terugzien op z'n laptop, ge-wel-dig!

)
Citaat:Ik ben hier dus nu ook haha

kleffe macaroni in Italië. Het zou niet mogen! Daar hoor je heerlijke pizza, verse pasta en knoflookstokbrood naar binnen te werken.... 

)
We kregen eerst een rondleiding door het leerbedrijf en daarna moesten we in de buitenbak een politieparcourtje opzetten (een flauw flappengordijntje, een groot zeil op de grond, slalommen tussen paraplu's en achterwaarts tussen cavaletti door). De paarden, een friese jaarling en een Jazz-nakomeling van 2,5 gooiden we los in de bak. Ze waren superheet, begonnen meteen te rennen.. de opdracht: vang een paard, maak zelf een touwhalster en zoek het maar uit..
Eeuwenlang wachten natuurlijk, tot die beestjes een beetje rustig werden, en ondertussen was het begonnen te stortregenen. Ik ving het friesje, die al snel kalmeerde en redelijk goed met me meeliep, ondanks de regen en de herrie van een graafmachine, een longeerles en een menles wat zich allemaal rondom de bak afspeelde. Alleen het flappengordijn vond ze eng, en het achterwaarts-knopje zat er nog niet op, dus dat heb ik even geoefend. De docente stond aan de kant van de bak en gaf totaal geen aanwijzingen; we mochten het zelf uitzoeken... uiteindelijk stond ik mijn klasgenoten aanwijzingen te geven, beetje jammer. De twee paardjes mochten de paddock in en we mochten een enorme friese ruin en een newforestmerrie van stal halen. De fries was nogal indrukwekkend maar rustig, en heeft zo mijn klasgenootje over haar angst heen geholpen
Al met al was het een leuke les, behalve dat we die docente hadden kunnen missen als kiespijn