Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.Nu hoor ik dat we naar de huiskamer zijn verkast...dus zal daar wel aan gelegen hebben...snel weer ff aanvinken dat ik wil weten wanneer er gepost is
.Ik vind maneges niks...ben er helemaal klaar mee.Geef mij maar lekker stalletje bij particulier
manic schreef:Hey Tinky, ken jij Sup? Het paard dan... Die staat volgens mij ook nog steeds in Driemond?
)

Myrtje_ schreef:Voor alle MNA gangers: Red Rock en Jimmie zijn maandag ingeslapen. Ze waren al een hele tijd kreupel en daar was volgens hun niets meer aan te doen. Ulster gaat na de zomer het land op (weetniet voor hoelang)
Reem schreef:Nog meer slecht nieuws, alleen nu voor de HM gangers.. Jovi is niet meer
. Heb er 1 keer opgereden en vond hij eigenlijk wel leuk. Jammer hoor.
stomme typfout.). Wat is het verhaal verder?
Heb ze echt heeeel kort aangehad maar toen ik ze uit had deden m'n benen zelfs pijn. Hum, beetje minder, maarja, even bikkelen dan maar... Pluutje schreef:Had trouwens vanmiddag maar weer eens mijn rijbroek/rijlaarzen gepast. Kwam er nog wel in, maar laarzen zaten we erg strakHeb ze echt heeeel kort aangehad maar toen ik ze uit had deden m'n benen zelfs pijn. Hum, beetje minder, maarja, even bikkelen dan maar...
...maar altijd passen
.Tsja...als je wedstrijden wilt rijden kun je beter voor de jodpurhs gaan.Dat staat netjes... er zijn ook tegenwoordig jodpuhrlaarsjes met bijpassende minichaps...niets van te zien...net laarzen.
)
). Maar ze zijn zo cool, haha. Wil eigenlijk alweer nieuwe, want nieuwe zijn natuurlijk helemaal geweldig en vind eigenlijk dat de mijne net ietsje hoger mogen zijn en de dressuurboog kan misschien ook nog wel een tikkie hoger
(heb nu perti's model anky). Een beetje pijn heb ik er wel voor over. Pluutje schreef:Haha, tja, ik ben een echte laarzen fan. Soms is het even wat minder, maar ik houd echt van mijn laarzen. Helaas zijn ze al vrij erg versleten (want hoewel ik er van houd ben ik er niet zuinig genoeg op). Maar ze zijn zo cool, haha. Wil eigenlijk alweer nieuwe, want nieuwe zijn natuurlijk helemaal geweldig en vind eigenlijk dat de mijne net ietsje hoger mogen zijn en de dressuurboog kan misschien ook nog wel een tikkie hoger
(heb nu perti's model anky). Een beetje pijn heb ik er wel voor over.
...ik doe het liefst lekker simpel...het is dat mijn zadel teveel zou beschadigen van mijn spijkerbroek,maar anders

Lekker weer is het vandag zeg!!

Tinky12 schreef:Uhm...rinkeld geen belletje....ben al poos niet geweest.Heb je een beschrijving??Ik ken zoveel paarden![]()
Groetjes,Tinky(Die zich nu afvraagt waarom "mijn album"compleet pleitos is van het netwerk)