We hebben met zijn tweeen als bijna een pagina volgelult!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar na al dit gelul moet ik er weer eens vandoor, mijn ratten moeten uitgelaten 

echt alleen maar gechillt!! Maarja, morgen weer rijden
. En op wie heb je gereden vandaag?

mja het zal wel, had er al 5 jaar niet meer op gereden dus.. Maarja was wel oke, alleen ik wil nou tog wel weer een keer een écht leuk en wat moeilijker paard hoor!!

heel interessant
Daar heb ik ook al 5 jaar niet op gereden hihi...

, maar ik denk niet dat hij heel bijzonder rijdt... 
nouja, dat is ook nie taltijd erg, maar heb weinig actie.. allemaal van die slome dieren de laatste tijd..

nee dat is kwats, dat zoek ik niet.. het is wel keigezellig in onze les.. Maarja misschien dat ik er zoieso helemaal mee stop, ik twijfel nog.. 

) 
(Dagtochten zijn ook leuk!) 
. Je krijgt wel vaak hetzelfde te horen van wat er beter kan.... Zo zegt aad altijd dat ik het paard meer naar beneden moet rijden (Maakt niet uit op wie ik zit, ook al vind ik hem nog redelijk ontspannen lopen, wat bij mij nog steeds voor gaat
) En ik heb nogal veel moeite om én mijn benen naar achteren te houden én mijn hakken uit te drukken én mijn tenen naar binnen te houden. Dat lukt mij echt helemaal niet 

Alhoewel het mij ook super lijkt al je gewoon lekker alleen buiten kan rijden!
. Ik heb besloten dat ik zowieso dit jaar het strand niet meer opga, dat durf ik niet meer. Wel lekker in bos/ duin en de bak. Vanavond dus een uurtje door het bos en het duin. Joehoe!!!