Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:38

Als je al diegene die je niet leuk vind nou wegstreept hou je toch een paar favorieten over Tong uitsteken

We hebben met zijn tweeen als bijna een pagina volgelult! Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:38

Wat zeg ik?!, we hebben een pagina vol gelult Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:40

wat zijn we goed Sas Lachen

nee maar weet je wat het punt is. Ik vind ze op z'n tijd allemaal wel leuk en ook allemaal wat minder, maar dat maakt niet uit.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:46

Nee hoor ik begrijp het wel *LOL* Maar na al dit gelul moet ik er weer eens vandoor, mijn ratten moeten uitgelaten Tong uitsteken
Doei!

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:47

Ratten uitlaten??

Ik ben weer terug uit Limburg, was zooo keigezellig daar Haha! echt alleen maar gechillt!! Maarja, morgen weer rijden Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 13:50

Leuk dat je er ook weer bent Lachen. En op wie heb je gereden vandaag?

Mijn ratten moeten inderdaad iedere dag even uitgelaten worden. Dan laat ik ze gewoon loslopen op de bank, en kunnen ze even lekker uitklieren Tong uitsteken

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:23

hahaha ooh zo, ik dacht dat je ze echt aan een riempje mee naar buiten nam ofzo Knipoog

Ik heb op boy gereden Slapen mja het zal wel, had er al 5 jaar niet meer op gereden dus.. Maarja was wel oke, alleen ik wil nou tog wel weer een keer een écht leuk en wat moeilijker paard hoor!! Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:40

Haha nee zo gek ben ik nou ook weer niet. Knipoog

Tja Boy Gaaaap heel interessant Lachen Daar heb ik ook al 5 jaar niet op gereden hihi...
Wat voor paard heb je in gedachte dan jet? Xandra wordt toch ook niet als een moeilijk paardje gezien, maar daar wil je toch ook altijd wel op? Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:01

Boy had ik pas nog opgereden. Ik vond hem wel grappig, maar ik was toen zelf ook best melig.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:33

Dat scheelt wel ja, dan kan zelfs Niels nog oké rijden Tong uitsteken
Boy is wel een schatje, en kan soms nog best eigenwijs zijn Lachen, maar ik denk niet dat hij heel bijzonder rijdt...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:38

true

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:11

Gonna speak English?

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:57

ja ik weet nie twat voor paardje ik in gedachten heb.. gerald of guus ofzo.. weet niet, maar altijd beter als dat saaie gedoe Knipoog nouja, dat is ook nie taltijd erg, maar heb weinig actie.. allemaal van die slome dieren de laatste tijd..

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 23:00

Haha, dat is natuurlijk wel balen als je in een groep rijdt waar de meeste mensen op Gerald en Guus kunnen. Toen ik op dinsdagmiddag reed kreeg ik alleen maar Gerald en Pablo :S. Ik zat alleen op Koos te wachten Knipoog

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 00:33

Ik ga ook maar eens van dag verhuizen Knipoog nee dat is kwats, dat zoek ik niet.. het is wel keigezellig in onze les.. Maarja misschien dat ik er zoieso helemaal mee stop, ik twijfel nog..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:25

hihi, wat meer afwisseling zou inderdaad wel mogen. Toen ik op maandag reed heb ik daar in totaal iets van zes paarden gereden (voornamelijk gerald, Oxje en Bo) en dat terwijl ik gewoon weer eens op Kanjer wilde.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:30

Ja echt he, ze zeggen dat ze een lijstje bij houden, nou ik merk er niets van! Zit meestal op niels of op koos.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:32

ja, misschien moeten we Yvon daar eens op aanspreken. Op m'n manege hiervoor deden we een doordraai systeem. Natuurlijk zijn er die niet op elk paard kunnen rijden, maar dan wisselen de moeilijke paarden gewoon af tussen degene die die wel kunnen rijden.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:06

Nou Mariet: Koos is toch hartstikke leuk, dan ruilen we gewoon van dag. Ga ik op Koos en mag jij op Pablo en Gerald Knipoog
's zomers houden ze trouwens geen lijstje bij, over het algemeen proberen ze het wel zo veel mogelijk mensen naar hun zin te maken qua paard hoor Lachen
Stoppen zou trouwens wel zonde zijn.... Of heb je nog ergens anders les?

Ik heb weer een nieuw ratje! (nog 2 te gaan Haha!)

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:04

Nee ik les nergens anders, maar heb het op de manege ook al een jaar of 2 niet meer naar mijn zin.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:49

Jij hebt natuurlijk je verzorgpaarden nog.
Als ik bij Smit zou stoppen dan zou ik het moeten doen van af en toe een buitenrit en dat terwijl ik in de bak ook heel leuk vind Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 00:25

Is er een speciale reden dat je het niet meer zo naar je zin hebt dan?
In de bak rijden vind ik over het algemeen eigenlijk nog leuker dan buiten, ook al zijn die ritten van 1.5 of 2 uur wel heel erg leuk Haha! (Dagtochten zijn ook leuk!)

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:36

Ik weet niet, buitenritten vind ik daar zoieso niet leuk meer, vooral omdat we altijd hetzelfde rondje rijden, en allemaal achter elkaar aan toefen.. Misschien vind ik dit wel omdat ik gewoon lekker in m'n eentje naar buiten kan met die friezen. Verder heb ik het gevoel dat ik in de lessen niets meer leer, en ook daar doen we iedere week hetzelfde. Altijd wijken en voltes. Zelf ben ik iemand die gewoon wat verschil nodig heeft. Bij die friezen probeer ik altijd een nieuw doel te nemen, en daar ook echt voor te gaan werken, zo blijf je bezig met trainen en nieuwe dingen. Ik spring ook vaak en rijd vaak zonder zadel. Ook ben ik begonnen met freestyle, bepaalde manier van losgooien en hij is aan het leren longeren. Gisteren kwam een vriend van mij mee, en die heeft weer iets nieuws aan mij geleerd, waar ik dan weer mee verder kan gaan bij ze. Dat is het gewoon voor mij, steeds maar nieuwe dingen leren en doorgeven. En in het begin was dat bij de manege ook wel, maar nu ben ik dat al een tijd kwijt. Zozo een heel verhaal Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:45

Inderdaad een heel verhaal. Jij hebt natuurlijk ook nog je verzorgpaarden waar je lekker veel mee bezig bent, en ook een hoop van leert.
Ik vind het op de manege gewoon leuk om op allerlei paarden te rijden en zolang ik nog niet perfect rij... Tong uitsteken. Je krijgt wel vaak hetzelfde te horen van wat er beter kan.... Zo zegt aad altijd dat ik het paard meer naar beneden moet rijden (Maakt niet uit op wie ik zit, ook al vind ik hem nog redelijk ontspannen lopen, wat bij mij nog steeds voor gaat Knipoog) En ik heb nogal veel moeite om én mijn benen naar achteren te houden én mijn hakken uit te drukken én mijn tenen naar binnen te houden. Dat lukt mij echt helemaal niet Knipoog
Opzich is het voor jouw dan wel jammer dat jullie nooit meedoen aan de wekelijkse dingen zoals springen, zonder zadel en caroussel. Dat vind ik altijd wel leuk en dan is het ook niet zo iedere week hetzelfde...
Verder vind ik de wedstrijden altijd wel leuk om aan mee te doen op een gaar paard Knipoog
En het buitenrijden is echt veel leuker als je wat langer gaat Ja Alhoewel het mij ook super lijkt al je gewoon lekker alleen buiten kan rijden!

Zo een heel verhaal terug Tong uitsteken

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:22

Wat een verhalen inderdaad, ik heb nog heel wat om naar toe te werken Knipoog. Ik heb besloten dat ik zowieso dit jaar het strand niet meer opga, dat durf ik niet meer. Wel lekker in bos/ duin en de bak. Vanavond dus een uurtje door het bos en het duin. Joehoe!!!