Ik ga vandaag meeten

Clau ik sms je nog wel over morgen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dusss....
ik was vrijdag al redelijk vroeg op de manege... half 10/ kwart voor 10 al ofzo
hihi 
En de zomerkampioenschappen zijn over precies 3 weken, want ze hebben er een extra wedstrijd tussen gepropt ivm zo weinig aanmeldingen in de vakantie 

maar dat komt wel goed waarschijnlijk 

volgens mij zijn ze echt super leuk geworden
Claudienee schreef:B haha
Je mag tussen de 0 en de 10 winstpunten over naar de volgende categorie, en boven de 10 moet je over..
Maarja het is leuker om zomerkampioen te worden en over te moeten, anders kan ik me meteen wel in het zz-zwaar inschrijven denk ik dan..
. Deze laatste zijn speciaal voor manegemensen gemaakt. KNHS is landelijk en voor mensen met eigen paarden. Hier is ook een inschrijving bij de KNHS voor nodig die dan de resultaten bij houd. Dus als je bijvoorbeeld op de manege M1 hebt gehaald, moet je als je landelijk gaat starten weer helemaal opnieuw gaan beginnen.
vind t wel leuk 

Maar er is al wel weer een hele leuke nieuwe in de aanmaak! Zal de foto's nog wel sturen, maar zit nu bij mijn nichtje dus komt morgen of overmorgen wel 
Als het goed is is padroega nu niet meer op de manege maar van tessy..
ga het maar eens in de gaten houden dan 
ray vond jullie iig 2 goeie fotomodellen 
slaat echt nergens op, ik betaal het toch zelf ?
en volgens mij heb je dezelfde tas als ik
de mooiste van allemaal natuurlijk!! 
baalde echt dat ik zondag ziek was
dus moest ze toch ff allemaal kroelen he 

:D
hihi

maarja natuurlijk wel jammer voor de mensen op stal, hoop dat christ er nog eentje bij neemt ? nu zijn er nog maar 7 paarden ofzo!
morgen ben ik gelukkig niet aanwezig

hihi
heb om half 7 les
op tusje neem ik aan

Hopelijk neemt tie er idd nog een paardje bij, zo is het wel lekker weinig!