@gomir: je bent helemaal gemotiveerd geraakt voor de endurance na je bezoek in Frankrijk ? Heb je ook geen trailer meer nodig, ga je gewoon rijdend naar de wedstrijden, train je hem mooi meteen, hihi !
@ Ilzas..ja valt mee he van onze vuile rat..die volgens mij niet meer zo'n monster is en een beetje zijn wilde haren aan het kwaijtraken is..hihi nee Luc is ook niet verzekerd en gaat op alle landen die er zijn haha...heeft een paard gewoon nodig..is lekker voor ze!
Is ie ook niet toch Ik hoop dat hasten dan in het andere land mag, dus niet in de linie, als ik 'm in de paddock zet hinnikt ie net zo lang tot ik hem weer kom halen
Hoe bedoel je Denise? Of ik zelf nog wat anders doe dan paardrijden of of ik nog weleens wat anders met mijn paarden doe?
Al dan niet verzekerd zijn maakt me niet uit, maar ik neem het risico gewoon niet meer om ze in een groep te zetten. Was die merrie laatst bijna kwijt door een ongelukkig aangekomen trap, maar dan heeft mijn eigen paard het gedaan en krijg je er verder geen gezeur van. Ik heb gewoon al teveel rottigheid meegemaakt met dat soort dingen...Verder zijn mijn paarden echt niet zielig hoor! Ze kunnen zomer en winter zolang buiten als ik wil en ze hoeven ook niet in de drek te staan, ze komen alleen niet op het gras, maar ze hebben tijd zat om paard te zijn en te spelen!
Ik had Holten al opgegeven voor Frankrijk Ilzas Frankrijk was niet echt stimulerend eigenlijk, gestoorde poppenkast vond ik het Maar Holten was top!
Komt omdat ik druk ben met de verhuing, loop de hele tijd dozen in te pakken en kijk alleen af en toe op Bokt of er nieuwe posts zijn, als ik online ben, dan kom ik niet weg en dan komt het met de verhuizing waarschijnlijk ook niet goed... Nou ja, het schiet lekker op, hebben nu alle verhuisdozen weer vol en beneden, morgen komt de nieuwe vloerbedekking en dan gaan we weer rijden naar Oosterland en dan gaan we dat circus dus nog een x aantal keren herhalen.
Als ik daar wat aan kon doen dan deed ik het wel...Doet bij mij ook pijn aan mijn portemonnee (ik word trouwens helemaal gestoord van al die mensen die lopen te miepen, net of ik er wat aan kan doen. Ga lekker fietsen ofzo.... )
Het wordt gewoon heel irritant als iedereen aan je kop gaat zeuren dat de benzine/diesel zo duur is geworden en dat het niet leuk meer is en blabla...Alsof ik er wat aan kan doen Had het zelf ook al opgemerkt zeg maar
Tip: ga je boodschappen halen bij de Edah, dan krijg je korting als je spaarkaart vol is Scheelt tien cent per liter(2 euro korting op 20 liter benzine per volle kaart).
Hmmm... Hasten had mogelijkheden genoeg hoor voor weidegang.. als ie al alleen moet dan kan ie bij de vuurtoren staan. Maar dat doet ze ook niet en dan vind ik het eigenlijk best heel triest voor zo'n paard. Altijd maar in die stal...
Nou, is er nou niemand online ? Liggen we allemaal weer op het strand ? Ik was de hele dag aan het verhuizen en nu ben ik moe ! Straks ga ik met Llover de paarden van de linie halen. Nu doen we het maar om vijf uur, zodat Renske van Pammie er ook bij is. Gisteren liep Pammie namelijk los op de linie. Ging niet helemaal zoals het moet... Niet eerlijk dat zij de hele tijd aan het luieren zijn en ik maar aan het sjouwen ben. Maar het vlot goed (thanks to Superlenie ! ): vandaag een boel gedaan, morgen echt de laatste restjes: keuken en bed en dan gaan we dus daar slapen en de poes gaat dan mee en dan ga ik denk ik donderdag Paloma maar eens halen. Kan Nikki mooi in haar oude stal.
Ik was gister naar Ermelo, lekker mee die jonge hengst wegbrengen voor de verrichtingen. Vandaag moest ik toch echt weer eens richting school(meer dan een dag uitstellen ging niet )
Lekker dat het verhuizen goed opschiet!
Ik hoef vandaag niet te rijden Otje heeft tot zijn grote ergernis nog vrij vandaag en mijn zusje wilde wel weer eens op de merrie gaan zitten.
Ik heb maar een klein beetje gewerkt vandaag... maar wel heel veel zelfdiscipline want ik was thuis aan het werk. Heb ondanks het mooie weer toch weer een artikeltje eruit gepoept. En toen even een tukje ja... En ik ben zo blij want Nikki krijgt een nieuw (duur) huisje. Krijg ik voor die prijs jouw verzorgster er gratis bij Ilzas?