manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 17:53

Ja huphup!
en heeft ze nog even mogen rennen als beloning?

*ben dol op koppige paarden.. ben der net ook weer van 1 afgestapt. Pff, sneller draven wou die niet gaat hij galoperen Wil je galopperen gaat ie uitgestrekt draven! handig! en uiteindelijk heb je hem dan zo voorwaarts dat ie wil galopperen als het moet, pakt ie steeds maar de verkeerde galop... (als het niet moet, heeft hij steeds de goede, beetje jammer) Maar aan het eind liept ie netjes voorwaarts, sprong de sprongen ipv er over heen vallen, luisterde naar me en was zeiknat!

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 18:47

Jaja, hier komen de foto's dan! Het was een zonnige dag en Voice kreeg speciaal voor deze fotosessie haar bling-bling-hoofdstel aangemeten . Ook het dekje en de bandages waren in stijl, zo kon er toch niets meer mis gaan?! Nou, Voice had andere ideeen. Zo vertikte ze het om aan de teugel te gaan!! T kon de pret ook niet bederven hoor, het was alsnog een geslaagde meeting met Voice! (en aan t einde deed ze toch stiekum nog een rondje aan de teugel he Nel ) Bianz en Nero waren er ook en die konden we dus ook meteen in de picture zetten!

Tadaa, hier zijn we dan!! (ownee, denkt Voice)
Afbeelding

Nero wilde niet op de foto en probeerde zich te verstoppen....
Afbeelding

Dan maar aan t werk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En Nel wilde ook nog even op de foto! (heb de foto vergeten te draaien, dus jullie moeten je nekspieren even gebruiken )
Afbeelding
Afbeelding

En Nero was ondertussen ook bijgekomen van zijn foto-angst:
Afbeelding

Daarna hadden Voice het wel warm gekregen....dus wat doe je dan? Juist: rollen!!!
Afbeelding

En nog ff wat mooie foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Nou, dit waren ze dan! Toch niet teveel he?
En namens Simba zeg ik: tot de volgende keer

Afbeelding

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 18:59

haha simba "huh wat doe je "
leuke foto's,
Voice is en blijft een mooi fjordje (um na het rollen is ze iets minder mooi )
Ah... op de tweede foto van Nero, kijkt ie zo leuk! +
en voice was vandaag niet dwars , ze toonde karakter!
*ook egt die eerste foto: "uhm, moet dit :S"

Zeg nel, heb je ook nog even gereden? en ging t al weer een beetje beter met je rug?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:15

Hahaha die eerste van Nero, was tijdens z'n headbangsessie Hihihi op die tweede kijkt hij wel leuk, maar ik weer een beetje raar... ach ja, je kunt niet alles hebben: we hadden tenslotte al een zadel!!! Kom je nog eens rijden en foto's maken Thirz? Dan doen we nog eens een perfecte foto! Jouw foto's zijn supercool en die van Nel met Voice (die waarbij je je nekspieren moet verrekken... ) vind ik echt heel tof. Alvast om iets mee te doen voor 26 mei!!
Is verder iedereen weer een beetje bijgeslapen van vannacht? Vond het wel heel lekker dat we een uurtje langer konden!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:18

Jeeee mensen, pagina 60!
Morgen komt Shaar dr (hopelijk) nieuwe tinker-vriendje... ben benieuw, kzal als ik het niet vergeet foto's maken!
De foto's zijn echt grappig en die ene foto van nel en voice is echt mooi! Een typisch geval van "inlijsten!"...
Wat heb je voor zadel nu Bianz? En zit t lekker?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:04

Mocht het zadel lenen van Annemoon (knol of haflinger: allebei breed ), was heel fijn om eens een keer met zadel te rijden!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 20:45

t zadel van Mira tog? (dacht dat die het paarse dekje had ) Ach, wat maakt t uit, je mocht een zadel lenen
nog geen pagina 60 hoor Bar, wel bijna wat kunnen we tog goed kletsen met zn allen

Citaat:
De foto's zijn echt grappig en die ene foto van nel en voice is echt mooi! Een typisch geval van "inlijsten!"...

helemaal waar!

Zeg Cis en BAr, jullie moeten je neus ook nog hier even laten zien:
http://
viewtopic.php?f=16&t=456775&hilit=&start=200[/url]
want jullie moeten ook naar de meeting (helemaal nu t hier aan t strand is!) *moet zelf ook nog even navragen of ik die dag wel kan, maarja..

Citaat:
Mocht het zadel lenen van Annemoon (knol of haflinger: allebei breed ), was heel fijn om eens een keer met zadel te rijden!

*haha zag de naam Annemoon voorbij vliegen toen ik nog eens naar de foto's wou kijken, dacht even dat er Annemijn stond *vroeg me meteen af wat jullie nou over mij te schrijven hadden..

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:05

Hahahaha nee Annemijn, het zadel van Annemoon, Conny zei het zelf dus die weet het vast het beste

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 00:56

ok jongens...ik wil niet zeuren maar ik vind dat ik dus nodig even bijgepraat moet worden he! Over rotstreken enzo, waar gaat dat over? En gaan jullie zaterdag weer idols kijken en stappen want dan ga ik mee (denk ik).
leuke foto's van voice en jullie allemaal, ik had echt gigantische blaren op allebei mn ringvingers na donderdag maarja je moet er wat voor over hebben om voice te mogen berijden he nouja ik hoop dat iemand mij ff uitleg wil geven (dat mag ook via pb hoor)
nu ga ik maar eens naar bed, maar mn internet deed het even dus ff bokken he.
veel liefs Cis

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 09:27

jaja heel belangrijk dat bokken
dat van die rotstreek leg ik nog wel een keer uit ok? (moet nu om half 10 in de trein zitten en mn hele tas nog inpakken en mn haar doen en.. dus zodra ik tijd heb maak ik wel ff een pbtje )

haha Nou dan zal t wel kloppen hè bianz wat voor kleur dekje heeft mira dan?
Citaat:
En gaan jullie zaterdag stappen want dan ga ik mee (denk ik).

is op zich wel een leuk idee

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 09:29

Schrik me net rot van de tijd op bokt! Whaaa nu al half 10, maar gelukkig heb ik nog een uur *zucht*

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 10:42

haha het is niet goed voor je hart he dat bokken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:42

Jeej, Ciska heeft bokt ook weer gevonden!
Komend weekend idols kijken en uitgaan zal niet lukken, want dan ben ik in Raalte-city op weekendtocht! (dus duim allemaal even voor mooi weer) Gelukkig zenden ze een herhaling van Idols uit op woensdag, hoef ik t ook nie te missen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:46

Thirz schreef:
Komend weekend idols kijken en uitgaan zal niet lukken, want dan ben ik in Raalte-city op weekendtocht! (dus duim allemaal even voor mooi weer) Gelukkig zenden ze een herhaling van Idols uit op woensdag, hoef ik t ook nie te missen

Ja dat bedacht ik me ook toen ik op het perrron stond we moeten egt nog een keer een thema avondje doen. Haha, vragen we of we de pakken van die mensen van afgelopen zaterdag mogen lenen Nee liever iets minder opvallends: Raar met je haar... heb nog geen enkel idee hoe ik raar met mn haar kan doen (en er nog een klein beetje normaal uit zie)
tuurlijk heb je mooi weer thirz! *duim*

kom ik trug uit school, zeer vermoeiend.. Mis ik eerst de metro (rijdt net voor ons neus weg! Grrr) Konden we 3 minuten gaan wachten op de volgende. En dan hadden we in Beurs, waar we over moesten stappen ook nog dat we 2 minuten moesten wachten. Waren we om 15.02 in Centraal en rennen, rennen naar de trein van 3 over... Klapt die ook net de deuren voor ons dicht (stomme mensen met hun irritante karretjes die ze dan voor je voeten douwen!) Tja en toen konden we nog 20 minuten wachten op de Internationale trein (die is natuurlijk veel drukker en voller & ik moet over stappen naar de niet minder volle, hobbelige stoptrein ) Kom ik hier om 9 over 5 aan, pak mn fiets uit t kluisje en rij naar de brug.. Ben ik net over het spoor heen beginnen die spoorbomen te knipperen en te toeteren! kon ik daar, voor 1 iniemini klein zeilbootje, nog eens 5 minuten gaan wachten. En natuurlijk *t was nog niet erg genoeg* begint het ook nog eens te regenen! Achja kon der ook nog wel bij
*Blijf positief Tinken >> Ik was nog wel eerder thuis dan mn pa en dus ook minder nat geregend *

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:50

Wij hebben op school (CSW Vlissingen) ieder jaar een sponsordropping in november en is er elk jaar een doel waar geld voor opgehaald wordt door de leerlingen en dit jaar is dit voor Paardoes voor een nieuwe schuur etc.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 20:30

Heel Goed.. ben benieuwd hoeveel geld jullie bij elkaar sparen
maar wat moeten jullie doen dan voor die sponsordropping? Alleen geld ophalen of...
Suc6 iig!

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 20:41

Vanaf vandaag kon je in de pauzes weer sponsorkaarten halen, waar je dan mee langs de deuren gaat om geld op te halen! 18 november hebben we dan de dropping + disco Als je mee doet moet je volgens mij min. €5,- ophalen, en er komt later ook nog een 'loterij', daar doet iedereen aan mee die €25,- heeft opgehaald en bij elke €25,- extra (25, 50, 75, 100), komt er een papiertje met je naam in de doos oid en pakt de directeur er steeds eentje uit en kan je zelf ook nog wat leuks winnen (Chocoladeletters, cd/bios/boeken/zwem bonnen, hoofdprijs: discman, mp3speler). In de eerste had ik de hoofdprijs, discman

Had in de eerste boven de €100,-, in de tweede boven de €75,- dacht ik, vorig jaar zat ik een jaar op de Elzenlaan, en dit jaar ga ik me best proberen te doen (examenjaar, dus vrij druk)

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 21:07

best leuke activiteiten allemaal
*hadden wij nou nooit op school...

oeps Cis vergeet je iedere keer een pb te sturen... Maar ga nu maar eens proberen t een beetje uit te leggen.. *als een soort mosterd na de maaltijd zegmaar *

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 22:32

Hallo allemaal,
Daar was ik weer een keer, volgens mij begin ik elk verhaaltje zo, maar heb op het moment niet zoveel tijd om elke keer op Bokt te gaan kijken wat er nu weer voor nuttigs staat, dus ik moet steeds heel veel lezen voor ik weer helemaal bij ben.....

Ben op het moment druk bezig met mijn nieuwe baan, wat ook weer een probleem is want ze doen bij Villa Valentijn, (afgekort V V) waar ik nu werk, moeilijk over mijn contract, want ze zeggen dat ik niet voor 15 januari (dan loopt het contract af) het contract stop kan zetten en mn ontslag kan nemen. Nou dat staat dus nergens, dus volgens mijn nieuwe werkgever, Kinderopvang Walcheren (afgekort KOW), heb ik dus gewoon een opzeg termijn van 1 maand. Maar daar is V V het niet mee eens want mijn contract eindigt rechtswege op 15 januari en dus zegt dat genoeg, en kan het dus niet vroegtijdig beeindigd worden. Nu heb ik dus een formulier van de KOW gekregen waar in staat dat het niet klopt wat ze bij V V zeggen en dat ik dus gewoon 1 maand opzegtermijn heb, en gewoon ontslag kan nemen wanneer ik dat wil. Heb dat bij V V ingeleverd en die gaan het donderdag bespreken, waar ik dus niks aan heb, want ik had voor de eerste van de maand mijn ontslag moeten nemen, omdat ze bij de KOW beginnen met nieuwe contracten vanaf de eerste van de maand, en dus kan ik alsnog pas op 1 januari voor de KOW gaan werken, en zit ik dus de kerstdagen zonder centjes thuis op de bank.........(even last van zelfmedelijden)
denk dat jullie er geen bal van snappen, maar moest het gewoon even kwijt, want ik vind het helemaal niet leuk

Dan maar even over op iets vrolijks, zaterdag stappen was gezellig he? enne omdat Thirz er niet is a.s weekend hoeft dat toch niet te betekenen dat wij niet uit kunnen? Ik moet alleen wel oppassen dus heb geen idee hoe laat het wordt, en of het dan nog wel de moeite is om uit te gaan, al kunnen jullie natuurlijk altijd zelf naar de stad gaan en meet ik jullie daar.......nou ja we hebben het er nog wel over.......

Hoop dat het zaterdag eens een keertje zonder gedonder gaat, vast niet, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit, hoop nog wel dat "ZE" er zelf op terugkomt, waar ik natuurlijk ook niet vanuit ga.......

Tot laters.......

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:53

vast niet, maar dat geeft niet, want ik ga der gwoon lekkr zelf weer eens over beginnen En ik wil een hele goeie uitleg!
Citaat:
Dan maar even over op iets vrolijks, zaterdag stappen was gezellig he? enne omdat Thirz er niet is a.s weekend hoeft dat toch niet te betekenen dat wij niet uit kunnen? Ik moet alleen wel oppassen dus heb geen idee hoe laat het wordt, en of het dan nog wel de moeite is om uit te gaan, al kunnen jullie natuurlijk altijd zelf naar de stad gaan en meet ik jullie daar.......nou ja we hebben het er nog wel over.......

nee dat weet ik wel, zonder thirz kunnen we ook best op stap, alleen... Als we een persoontje missen kunnen we niet raar met je haar doen *vin ik dan.. een thema avond moet wel een complete thema avond zijn * Maar een niet thema-aaf kan altijd natuurlijk. Ik moet er alleen nog ff over nadenken, krijg t de komende week nl een beetje drukker voor school, dus ook zondag moet er gewerkt worden (en na t stappen ben ik zo gaar Helemaal als ik dan ook nog eens naar de paardjes ga.. ) Dus ik kijk nog wel ff hoever alles af is zaterdag en dan horen jullie t wel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:06

Heej Annemijn, als je nou vrijdag met de trein van 11 uur gaat, kan je met me meereizen, haha
Ben vandaag een beetje ziekjes - keelpijn - dus hoop dat het voor het weekend over is, zoniet, dan ga ik alsnog, maar tis fijner als t over is!

Zal ik zo even de foto van Dennis (de aap) en mij zoeken....altijd leuk om te zien hoe gaar we eruit zien! En wat doen we trouwens bij het feest van arduin? Dan moeten wij met zn allen wel een thema hebben!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 20:16

Jaa, ben dol op thema's.. wel iets leuks uhm.. *denkt*
eerste wat in me opkomt om de een of andere reden
"GOOI JE HAAR LOS!!"
verder is de inspri een beetje op, zo na de school...

uhm thirz.. k gloof dat ik de trein van 11 uur weer trug heb (ofzoiets) , dus helaas (tja en ik zit vast aan schooltijden en jij niet, dus als jij nou eens ff flexibel bent en gezellie mee treint! )
*beterschapjes hoor thirz, je moet gewoon beter zijn van t weekend is wel zo leuk!

en een foto van jou en Dennis de aap?? heb ik wat gemist zaterdag? iig als je de foto vindt moe je um nog wel ff laten zien hier ben benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:29

Nou, hier komt ie dan *niet schrikken *

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 20:34

*SCHRIK*
haha nee ik vin um wel leuk thirz! *jullie passen wel leuk bij elkaar allebei zwart *
*we kunnen ook als bling bling thema naar de arduin party, is ook leuk misschien

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:07

Oke meiden, we kunnen op het arduin feest wel in foute outfits komen, want daar is iedereen gek!

O die dropping voor paardoes heb ik ook over gehoord, ze gaan dus geld krijgen.... maar waarom?
zijn ze bang dat de verzekering niet alles betaald??? haaha, ze zijn gewoon verzekerd!!!!
Naja moeten ze zelf weten, of ze kopen er nog een veulen van.....