vast niet, maar dat geeft niet, want ik ga der gwoon lekkr zelf weer eens over beginnen
En ik wil een hele goeie uitleg!
Citaat:
Dan maar even over op iets vrolijks, zaterdag stappen was gezellig he? enne omdat Thirz er niet is a.s weekend hoeft dat toch niet te betekenen dat wij niet uit kunnen? Ik moet alleen wel oppassen dus heb geen idee hoe laat het wordt, en of het dan nog wel de moeite is om uit te gaan, al kunnen jullie natuurlijk altijd zelf naar de stad gaan en meet ik jullie daar.......nou ja we hebben het er nog wel over.......
nee dat weet ik wel, zonder thirz kunnen we ook best op stap, alleen... Als we een persoontje missen kunnen we niet raar met je haar doen *vin ik dan.. een thema avond moet wel een complete thema avond zijn
* Maar een niet thema-aaf kan altijd natuurlijk. Ik moet er alleen nog ff over nadenken, krijg t de komende week nl een beetje drukker voor school, dus ook zondag moet er gewerkt worden (en na t stappen ben ik zo gaar
Helemaal als ik dan ook nog eens naar de paardjes ga.. ) Dus ik kijk nog wel ff hoever alles af is zaterdag en dan horen jullie t wel