Jollyjoker, hoe is het springen gegaan? Vandaag een L finale?
Ben jij diegene die steeds foto's maakt?
Ja ik doe mijn best Doe ik het goed?
Manon_vdv
Geplaatst: 19-10-14 16:19
MoOtJuHh schreef:
manonfleur schreef:
Ik vind van wel!
maximexfleur
Geplaatst: 19-10-14 16:22
MoOtJuHh schreef:
manonfleur schreef:
Dan weet ik nu eindelijk wie je bent
truitje
Geplaatst: 09-11-14 22:46
Wie rijden er dressuurwedstrijden hier in dit topic? En waar rijden jullie zoal in de buurt? Ik ga in december beginnen met wedstrijden rijden (M1) en ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn:)
Ik heb afgelopen jaar gestart met mijn bijrijdpony maar helaas is die verkocht en is het nieuwe paard nu nog niet klaar voor wedstrijden... Maar ik startte altijd op Wennekers zelf en op De Jong (daar startte ik eigenlijk liever dan op stal zelf) en ik ben ook wel eens op Horse Paradise geweest, erg mooie en rustige locatie maar wel prijzig... En sinds kort kun je ook bij Funny Horse starten. Dat kon altijd al maar ze hadden eerst maar 1 bak waardoor je op gras moest starten en nu kan dat op zand.
Aah leuk! Okee ik ga kijken inderdaad! Beetje oriënterennog:)
Nikkylove
Geplaatst: 17-11-14 22:06
Even een klein vraagje:
Hebben jullie ook last van mensen die niet hun eigen halstertrouw pakken, maar die van jou meenemen?
De hele zomer is het op het ruinenland goed gegaan, maar nu in de afgelopen week ben ik al twee (zwarte) halstertouwen kwijt geraakt.. Buitenzet heeft ze ook niet..
Ik gelukkig niet.. vervelend mensen die half december meedoen met de wedstrijd?:D ik heb sinds vandaag nieuw paard dus hoop dan haar b debuut te rijden!:)
Klopt, het maakt ook niet heel veel uit. Het is alleen vervelend als je er dus uiteindelijk geen hebt. Ga denk ik bij de nieuwe maar een naamplaatje eraan hangen (misschien houdt je het dan iets tegen).
Haha ik lees hier ook nog steeds mee, hoewel ik er niet heel vaak meer ben sinds Baxter verkocht is...Rijdt/verzorg Kassi nu nog steeds 1x per week (soms vaker) en verder lekker bezig met mn eigen peerdje Maar die staat niet op Wennekers
met mij en Olja super, mis je Wennkers niet hoe gaat het met Bo en jou bevalt het op de nieuwe stal? Weet niet wanneer je voor het laatst nog op stal geweest bent maar er is inmiddels veel veranderd op het terrein......
Als ik ga mee doen in de B. Maar het is nog niet zeker
maximexfleur
Geplaatst: 30-11-14 11:03
Ik wil waarschijnlijk ook mee doen! katie en ik zijn zo erg vooruit gegaan in 2,5 maand, als er nu nog 2 maanden voorbij gaan zijn we denk wel klaar voor een eerste B proefje. En ach, het is maar onderling dus een goede oefening voor beide