moet zo lachen om die twee.. Waar de ander is, is de een... En als ik bijv Wally ga rijden en dan weer terug kom, wordt Wally met luid geluid weer verwelkomt in stal.. En andersom is dat trouwens ook zo
Dat was het ook 1 graad boven nul Heb zelfs nog sneeuw zien vallen
Flurk
Geplaatst: 29-03-13 19:19
Het was koud vandaag met mennen en toen kreeg ik ook nog een sneeuwbui in mijn nek Ik zeg heerlijk die lente
Flurk
Geplaatst: 30-03-13 08:12
Dadelijk naar voetbal Brrr
AndreaB
Geplaatst: 30-03-13 08:30
Waar je zin in hebt Nancy gaat vandaag naar knollie toe, dus heb lekker een dagje vrij Ga even 2 verslagen uitwerken en dan leren voor mn toets vaatchirurgie voor over 2 weken. Heb ik mn tijd ook weer nuttig besteed
Flurk
Geplaatst: 30-03-13 09:00
AndreaB schreef:
Waar je zin in hebt Nancy gaat vandaag naar knollie toe, dus heb lekker een dagje vrij Ga even 2 verslagen uitwerken en dan leren voor mn toets vaatchirurgie voor over 2 weken. Heb ik mn tijd ook weer nuttig besteed
Dat doe ik onder het mom help mijn kind heeft een hobby
Het ziet er naar uit alsof het prachtig mooi weer wordt vandaag Begin maar alvast met studeren en verslagen schrijven, want dan kan ik er vanmiddag nog even van genieten
Wervelwind is gevoerd, nu ik nog ontbijten en dan naar gorssel onze eerste samengestelde wedstrijd (de reden waarom wij hals over kop) vertrokken na 9 fijne jaren Duimen jullie voor me
AndreaB
Geplaatst: 06-04-13 08:07
Succes vandaag Flurk!! Ik zag leuke fotos op FB voorbij komen Wist niet dat je al zo lang bij Jan stond joh!! De weidegang is gelukt, dus ik blijf voorlopig nog ff Al bijna 2 jaar weer! De tijd vliegt, want ik heb Kick in oktober ook alweer 3 jaar En dat betekend dat mijn pony al bijna 4 jaar dood is Time flies!! En ik wordt oud