Vandaag samen met Tim naar stal geweest. Hij heeft met Picolo gespeeld, weer eens wat anders. Picolo stond echt helemaal achterin het land, jeetje wat een piep eind lopen zeg! Gelijk mijn beweging weer gehad, hahahaha. Leuk beest hoor die pony, hij is echt grappig!
Ik ben niet lang op stal geweest,zou toch niet rijden en heb al weken last van mijn heup,vandaag een beetje meer dus ik wilde eigenlijk snel naar huis.Kan niet lang zitten en staan.
nikkielvis
Geplaatst: 11-07-12 07:16
Goeienmorgen
Ilvy gefeliciteerd met je nichtje...
Marion wat vervelend dat je zo'n last heb. Doe maar rustig aan.
Wat een regen weer zeg hee.... ik stond vanochtend in de kamer en ik dacht 'wat hoor ik nou toch??" Een ernstig geborrel .. loop ik naar de badkamer, zie ik allemaal water door het doucheputje pruttelen WTF ik woon op de 4e etage.. Moet ik dus weeeeer met die kneus van de VVE gaan bellen dat die leidingen waarschijnlijk vervangen moeten worden.. ik word er soms zo moe van..
Gaat het al beter met je Marion? Vervelend als je zo'n pijn hebt 4e etage en dan borrelt er water omhoog . Is toch niet normaal meer en erg vervelend. Hoop dat het snel verholpen is!
taverno
Geplaatst: 11-07-12 19:49
Nee,het gaat niet beter.
Heb vanavond weer zitten genieten van mijn paard..
Welk gedeelte van het begrip zomer, zon en zo begrijpen ze boven niet . Het is niet meer grappig en dat is het ook nooit geweest. Zo en nu wat vrolijkers.....op dit moment zie ik buiten een stukje blauwe lucht . Hoop dat het doorzet!
Net even een klein feestje gehad,onze vorige manager gaat vandaag met de Vut en nam afscheid. Was heel gezellig,een hoop oud-collega`s gezien.Veel herinneringen op gehaald.
EsvanEs
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-12 22:54
Leuk leuk leuk!!
Deb en ik zijn leidsehage ingedoken vanavond! Was gezellig! Kwamen Marlon ook nog even snel tegen..nog wat gekocht??
En tsja t weer...geen idee wat ze dr niet van snappen daar boven.. Hoop dat het zaterdag droog is want ik heb een festival: Turn up the Beach. Op het IJmuider strand....
nikkielvis
Geplaatst: 13-07-12 07:44
Goeiemorgen deze morgen
Bijna weekend
Ja Esther ik heb 2 paar schoenen gekocht. Had nog steeds geen echte schoenen voorde zomer. Dus liep nog met mijn leren winter boots
Goeiemorgen!!! Bijna weekend! Lekker weertje om binnen te zitten en te schuilen voor de regen.. hmpf
Gisteren spontaan een rondje baan gereden met Scotch! Ik dacht "doe es gek, spring erop" Vroeger ging dat tenslotte altijd. Nou, nu ging t ook wel, maar die ouwe taart was nog knap pittig.. werd ineens helemaal wakker en drukkig K zou dr zo weer 2x per week gaan rijden, als ze zich zo gedraagt Aaahnee die ouwe bes. Wel supergaaf, toch weer even erop gezeten
Ik ben ook weer terug van een weekje vakantie! Jammer dat jullie en de paardjes hier niet echt hebben kunnen genieten van de "zomer". Hoop dat het hier nog beter gaat worden, zou wel leuk zijn
ik heb een paar drukke dagen achter de rug,vandaag was echt vrijdag de 13de,er ging van alles mis.
taverno
Geplaatst: 14-07-12 19:40
Niemand te zien hier.
Nou ja,dan vertel ik maar wat,ha,ha! Heb voor het eerst sinds een tijdje weer eens zelf in de bak gereden,ging best goed ook nog.Kan merken dat er over tence zijn training nagedacht wordt. Daarna 2 rondjes baan gedaan.Was Tence altijd maar zo lief.
Xantha
Geplaatst: 14-07-12 20:21
Cer,wat leuk dat je weer eens op omi hebt gestapt!!
Marlon, jij was snel zeg!! In Leidschenhage
Tav, fijn he als het zo goed gaat!
Xantha heeft al zo'n beetje de hele week vrij gehad, zit een beetje in een dipje. Komt ook door het weer natuurlijk. Ach een weekje vrij vindt ze helemaal niet erg
Nicam
Geplaatst: 14-07-12 22:50
Heerlijk Marion dat je zo lekker samen met Tence gaat Cer weer op Omi Marlon lekker ana het shoppen geweest Debbie in een dip Ik hoop dat je er snel weer uit bent....dan een buitenritje weer eens? Morgen gaan wij met Annemiek (DJ) naar buiten toe. Ben weer benieuwd en heb er zin in. Nu maar hopen dat ze even wachten met wolken gooien
Hopelijk houden jullie het droog,veel plezier alvast.
EsvanEs
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-12 13:38
Nou weinig droge momentjes gezien vandaag Dit is toch geen zomer....
Fijn Marion dat het weer zo goed gaat!! Nicolet, je buitenritje nog doorgegaan?
Ik was gister naar Turn up the Beach in Ijmuiden! Was echt super leuk!! Het had natuurlijk heel de week al geregend dus het zand was echt wel nat, maar voor de rest hebben we geen druppel regen gezien. De poncho's hebben we dus gelukkig in de tas kunnen laten! Ben zelfs een beetje verbrand door het zonnetje dat af en toe door kwam. Maar hoorde dat de rest van Nederland wel aardig nat was...