Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en wie zegt dat het ook mag van me ouders
(hoop dan stiekem wel dat ik d'r dan mag plaatsen daar waar ik nu rij het is daar zo gezellig en leuk altijd)
en mag het denk je?

Jannickee schreef:Wat leuk! Hou je er wel rekening mee dat een eigen paard heel duur is. Denk dat je niet je hele school carrière voor je paard wil werken. Als je straks wat ouder bent krijg je ook andere interesses. Zal het eerst eens goed met je ouders erover hebben. Zal wel super gaaf zijn als het zou kunnen
Moet ook een nieuw zadel als ik terug ben van de vakantie dus gaat er ook weer zon 800 euries door.. 

MightyJoe schreef:Ik hoop het, ik doe het gewoon!
Haha nee het word dan ook niet zwart met blonde plukjes, het word dan eerst buin dan lichtbruin zegmaar. steeds lichter. Geen plukjes erdoor :p
Uhm steeds een maand ofzo.. ik wou het snelMaar als je het nog sneller wlt. en op het laatst als het al redelijk licht is kan je er zelf ook wel wat door gooien. maar ik zou sowieso eerst ff 2/3 keer naar de kapper

Sodeletuut schreef:Jannicke, vet gave schoenen!
Ik liep gisteren in het dorp, opeens 'KNAK', lag mn hak er gewoon af.![]()
http://94.100.121.237/1146250001-114630 ... _noNp.jpeg
Van dezen..
Lizet, ik zou inderdaad het in je eigen haarkleur laten verfen, dan kan het makkelijk uitgroeien zonder dat je het ziet, en hoef je niet de rest van je leven te verfen.
Ik heb ze vanmiddag naar de schoenmaker gebracht, donderdag zijn ze klaar, ik ben benieuwd.. 
Brittol schreef:Lees ook dat veel mensen op vakantoe gaan, ben helaas al weg geweest. Maar goed, ik ga in november wel voor een lekkere lange tijd weg. Klinkt trouwens wel leuk wat iedereen gaat doen
en in de winter nog even naar parijs ofzo.. en mn ouders gaan in september weer naar turkije.. ik wil dan ook mee!!

waar zijn die te koop carm? Geweldig zijn ze!