Ik heb dat altijd met teugels op maat maken. Dan denkt ie dat ie een tik krijgt als ik mn handen van de teugels doe en dan steek ie zn kop in de lucht. Altijd binnen 1 pas weer opgelost maar dan is ie toch tegen de hand!
Joyce heolaat rijd je zondag? Mn zus rijdt wss ook nog mee.Ik dacht dat onze trailer gejat was! De ''buren''' hebben ineens dezelfde trailer en zoveel zie je ze niet.
wo even bijgelezen. waar zijn die nieuwe proeven te vinden dan?of jullie hebben al een boekie aangeschaft?
aliceexx schreef:Ik ga lekker rijden, hopen dat de bak niet bevroren is! De bak was hier wel een beetje hard. Ik moet morgen ook lessen maar zie t weer eens somber in..
Zo, ben ik weer Het is wel echt koud buiten!!! en dan te bedenken dat ik witje zo moet gaan wassen voor de wedstrijd vanavond
Ik zou zondag ook wedstrijd hebben, gaat niet door. Nu gaat mn zus ook wss!Huh t warme water op? Kan dat ?
Ja ik gisteravond (nacht) in bed, echt lachen inderdaad!Had die Edwin ook wel willen kopen, alleen niet voor 5000,-