Carla_ schreef:gabbie nog 2,5 dag:doome cor kom me koffer zo brengen :d dan kan ik beginnen met pakkenga ik natuurlijk niet doen! maar ff voor t idee Heb jij nog niks klaar gelegd..???Oh shame on you girl Doe ome cor de groeten van mij!
Carla_ schreef:dus.... ik heb iets gemist begrijp ik ??? bonus? leg is uit?Heb jij onder een steen geleefd Als je op een nieuwe pagina post krijg je een bonuspunt!
Carla_ schreef:hihi nee wel alles laten wassen en jij ?Ben ermee bezig, moet nog heeeel veel strijken maar ik heb echt geen zin..
Carla_ schreef:hihi ik heb net gekeken! mn laatste bericht was van begin januari 2009dat is denk ik een steen?Das een mount everest
0Whisper0 schreef:Die paardenman,die delen wij dan toch wel?Mag jij mijn voetbalman lenen hihi ja is goed!! eerlijk zullen we alles delen!
over een half uur ga ik douchen i kwil proberen dalijk sanne even te rijden als ik dat doet ga jij strijken
Carla_ schreef:over een half uur ga ik douchen i kwil proberen dalijk sanne even te rijden als ik dat doet ga jij strijkenDeal..wel voorzichtig he!Anders kunnen we niet naar Ibies