Kimbaie schreef:Marlon: gefeliciteerd met elvis, Venga is over 10 daagjes jarig en dan wordt hij 8. Leuk al die jarige paardje maar ze delen nooit iets uit.
Hihi bedankt kim.
En ze delen zo nu en toch aardig rake klappen uit...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben eigenlijk weinig eisen, Hope moet alleen nog veel leren dus wel iemand die echt kan dressuren, echt kan westernrijden of echt kan mennen. Het gaat om ong. €20 per maand bijbetalen. Dagen maakt eigenlijk ook niet zoveel uit, 1 2 of 3 dagen
beetje flexibel is wel handig, om soms beetje te kunnen ruilen/extra invallen.
(als het goed is, is ze al een bekende bij jullie op stal.. ze is 18 jaar en komt uit Zoetermeer)

.
! Daar ben ik 2 weken geleden geweest want Djenges staat daar( vader van Caillin en een nieuw tinkertje hopelijk) ! Ik had ook altijd het idee dat het bij ons wel eens druk was... Daar staan dus 400 paarden
!!!
jarrah schreef:Ooohh Kim dan moet ik gelijk een kado'tje kopen voor mijn bijrijdpaard als hij jarig is
Hehe Kim en ik zijn gister tot een leuke deal gekomen... Kim hoeft niet meer verder te zoeken naar een bijrijdster en ik hoef niet meer bang te zijn het paardrijden te verleren als Tiff straks een dikke buik heeft met andere oorzaak dan gras
Ik ben benieuwd
ruitje schreef:Volgens mij heeft zij op Xenia bijgereden, tenminste, ik weet dat de oude bijrijdster van Xenia vanwege niet klikken met die merrie en nieuw bijrijdpaard zoekt.
Verder weet ik niets over haar persoonlijk.
. Zij heeft Xenia een korte tijd bij ons op de GM verzorgd, maar ik ken haar van mijn vorige stal waar zij een haflingertje verzorgde. Ik heb Lotte inmiddels gePBt 
taverno schreef:Kwam dit nog tegen Splinter,ben wel benieuwd wie het is.![]()
[VN] Undercover in Nederland mag beelden handelaar toch uitzenden
washet toch dat meisje of een andere 
en hij heeft weer nieuwe schoenen