hahahaha die Ate met de " op de e !!
Ik weet nu al dat er geen hondennamen komen met " op de e
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Voor ATE
U kunt ze invoegen in de Word-editor door de toetscombinatie ALT + [getal] te gebruiken.
Het getal vindt u in onderstaande lijst (de voorloopnullen hoeft u niet te typen):
http://www.net-book.nl/bron/cms_image/ascii_tabel.jpg
. xan schreef:Ik ga dadelijk eerst even zuster Inge bellen, om te vragen hoe No erbij staat.
hihi ben toch wel een beetje bezorgd. bedacht me gister dat het vorig jaar ook zo begon, en toen was ie toch echt wel ff ziek (maar daar gaf ik toen dat hele droes gebeuren de schuld van).
. Ga ik zo meteen doen, eerst even de herhaling van GTST kijken onder het genot van een kop thee. 

xan schreef:Ik meld ook maar even dat No flink verkouden is.![]()
Dus niet schrikken met z'n allen als hij hoest.
De DA heeft er vandaag naar gekeken, en zijn longen zijn schoon.
Hij heeft waarschijnlijk gewoon een koudje, maar het is wel vervelend met rijden (zonder zadel) dus dat doe ik nu maar even niet meer.
Als medicijn moet ik hem nu gewone hoestsiroop geven. Daro hoestsiroop krijgt hij nu, en hij vindt het nog lekker ook![]()
Gelukkig hebben wij "zuster Inge" op stal en die geeft hem morgenochtend zijn medicijn![]()
Hij gaat zowiezo hoesten bij inspanning, dus ook na een paar meter in draf aan de hand, dus maar weer ff rust !!!
Afijn kan die plek ook goed helen. Daar heeft de DA ook nog naar gekeken, en ze vond het er mooi uitzien.
Een beetje wildvlees groei, maar dat was niet zo erg.
. Ik hoop dat hij snel opknapt. Heb je al wat van zuster Inge gehoord? xan schreef:Zuster Inge heeft gebeld![]()
En ze heeft hem nog niet horen hoesten.
Ze heeft hem vanmorgen zijn hoestdrankje gegeven![]()
Heerlijk zo'n Inge op stal.
Want nadat ik gister van alles gelezen had over verkouden paarden,
ga je je toch weer ongerust maken.
Maar hij stond er fris en vrolijk bij, en ging nu in de stapmolen.
Even afwachten of hij daar staat te hoesten of niet.
. 
.