Kirsten_S schreef:Naaister ?![]()
uuh laten we het daar op houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jane_ schreef:Najaa, ff wat kwijt, ben gister samen met Phil onderuit gegaan
Ze gleed weg. Ze draaide wel zo weg dat ze niet op mij kwam
Maar ze liepheel rustig terug naar stal, en ik stond op en ik was heel duizelig kon niet normaal lopen en het enige wat ik dachtwas Phil. Maar tis ook een zwart gat vanaf daar. Phil mankeert niks, maar ik hebpijn aan me nek en hoofd, heb ook flinke klap gemaakt.

.
.
. Sabinee__ schreef:Als je dan Rock ook op de foto zet.
Het is wel een mega eind lopen ..
Misschien dat er ook van die bloemetjes in de buurt zijn?
Krommerpark bijvoorbeeld, dat is maar 10 minuutjes in plaats van 3 kwartier.
.
.
.
.
.
.
.
! Jane_ schreef:jezus Jane!Najaa, ff wat kwijt, ben gister samen met Phil onderuit gegaan
Maar ze liepheel rustig terug naar stal, en ik stond op en ik was heel duizelig kon niet normaal lopen en het enige wat ik dachtwas Phil. Maar tis ook een zwart gat vanaf daar. Phil mankeert niks, maar ik hebpijn aan me nek en hoofd, heb ook flinke klap gemaakt.
Broccoli schreef:Jane_ schreef:jezus Jane!Najaa, ff wat kwijt, ben gister samen met Phil onderuit gegaan
Hoe gaat het nu?

Melanie_B schreef:He.. janie...
Wat rot!!! Wat is er precies gebeurd dan?
En was het gras een beetje nattig? Gelukkig hebt
Phil niks, maar houdt jezelf wel een beetje in de gaten he!!

Melanie_B schreef:Melis, de B is 1 meter.
Zonse!