Melanie_B schreef:
Echt gewoon te jammer dat er zulke mensen zijn..
Wel braaf paard! Hij had allang uit kunnen halen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:
Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:
Echt gewoon te jammer dat er zulke mensen zijn..
Wel braaf paard! Hij had allang uit kunnen halen..

Iriis_ schreef:lijkt me toch lastig als je zo vast gebonden zit..

.

:
Kirsten_D schreef:Jane kwam net een topic tegen waar iemand die ES verkoopt die jij wilt

Kirsten_D schreef:Ik reed vandaag btw langs Lies en toen kwam ik twee menwagens tegen van Groenhorst(denk ik, aangzien noortje dat ook doet)Mag ik even zeggen dat ik dat best onverantwoordelijk te werk vind gaan..
Alleen de gene die de kar bestuurde had een cap op en het vervelende was nog, ik moest er langs. Maar één van die paarden wou het terrein niet op, omdat die schrok van mijn scooter. Dan plaats ze nou aangaven wat ze wilden(der langs of blijven staan) deden ze niks. Ik ben er maar langs gereden, maar ja ik kan niet inschatten hoe die paarden reageren en wat die meisjes voelen op die kar..
Ik vond het een beetje vreemd..

want jullie kunnen ze gewoon bekijken !

Broccoli schreef:Pff ben bekaf.
Maar wel weer fijn uurtje met Dunja gehad.
Ik ben gisteren begonnen met gastlessen over anorexia geven.
Samen met mijn beste vriendin, die ook anorexia heeft gehad.
Ik vind het heel gaaf om te doen! En dat terwijl ik het eigenlijk doodeng vind om voor de klas te staan. Gisteren 4 uur gedaan, vandaag 3, morgen 2, donderdag en vrijdag weer 3. Maar echt ontzettend leuk om te doen! En de klassen zijn allemaal muisstil en onder de indruk.
Echt een goede stap om te gaan doen.