kimmiepimmie schreef:pff hihihi ik herken jullie niet zeg het dan gewooon hihihiih
whahah we plakken wel naambordjes op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmiepimmie schreef:pff hihihi ik herken jullie niet zeg het dan gewooon hihihiih
DJoysDesignz schreef:Ik ga ook slapenIk neem morgen me camera mee
dus als ik ermee loop dan weet je dat is Joyce:P
Stef_Winston schreef:tss waarom wordt Falco nou weer te makkelijk? Sorry maar dat vind ik echt nergens op slaanmaarja je moet zelf maar weten.
Jorine_Falco schreef:Stef_Winston schreef:tss waarom wordt Falco nou weer te makkelijk? Sorry maar dat vind ik echt nergens op slaanmaarja je moet zelf maar weten.
Aangezien de proeven steed moeilijker worden, en Falco dat ook weer moeilijker gaat vinden en ik tegenwoordig van Annemiek op andere paarden moet rijden, én ik naar de 7 uur's es ga waar Yorick&Absan&Sheila (di enaam heb ik van iris hoor) meelopen (+ de paarden dan) rijdt ik dan nietmeer op falco.
kimmiepimmie schreef:ik ben er denk ik rond 4 uur vanmiddag
Stef_Winston schreef:Oehh Kariq is zoo schattigHij kan wel scheve bekken trekken zeg
Manno ging slecht... Ik heb vandaag Shatia nog in de molen gezet met Mandy en MariaWe weten nu hoe de molen aanmoet
kimmiepimmie schreef:wat is een foyer..?
Stef_Winston schreef:Is dat van de site? Want volgens mij klopt daar niks meer van