Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:Ik ben op zoek naar een rood paard met stippen

xan schreef:Oke oke, ik vraag er meteen om 2 !
LIQUITA schreef:

LIQUITA schreef:

duikertje schreef:ik zou ok bij de nieuwe heuvel kijken in Lunteren voor een paard. Daar heb ik Xandra vandaan gehaald. En ach daar hebben ze "maar" iets van 1500 paarden staan dus keuze genoeg zou ik zeggen.
xan schreef:LIQUITA schreef:
Eigenlijk heeft het wel wat hoor. Vind hem wel mooi.

duikertje schreef:Maar ja een gek kan altijd meer vragen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden. En ja soms weten er twee meer dan één. Dus wie weet waar José en Anke hun paard vandaan halen. Zometeen is het ei van columbus toch het orginele schillenboerpaard.

duikertje schreef:En ja hoor ik heb woendagavond ook heel braaf mijn rondjes gereden, maar waar was JIJ ????
ATE schreef:tuurlijk wil ik helpen zoeken je zal eens moeten vragen aan wim waar die ate heeft gekocht dat was een echte friese paarden fokker die fokt ook voor de koets van beatrix
winnitou schreef:ATE schreef:tuurlijk wil ik helpen zoeken je zal eens moeten vragen aan wim waar die ate heeft gekocht dat was een echte friese paarden fokker die fokt ook voor de koets van beatrix
Krijgen we er dan ook een koets bij. Uit te zoeken op het Loo.

duikertje schreef:Jij wil zeker en de gouden koets en al die lakeien met paarden erbij???