RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 08:41

Klopt er zijn maar 2 weekjes dit jaar, ik zit over 2 weken er ook bijna, nouja bijna, jullie begrijpen wat ik bedoel :))

Islottie is dus weer beter? Ik weet nog wel dat ze vorig jaar kreupel was en toen kon ik de hele week niet op d'r, en dat vond ik stiekem best wel jammer! :)) En zijn er dit jaar weer nieuwe paarden bijgekomen waar wij waarschijnlijk straks ook op mogen? :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:59

Hahaha, ja Fotty is af en toe echt afwachten in wat voor bui ze is. Maar het was gister wel echt héél warm. :P

Captain is er nog maar ik zag ook dat Cheerfull nu te koop staat. Echt op de foto's, wat een super paardje! Echt jammer dat die verkocht wordt maja, ze kunnen natuurlijk niet alles houden. ^^

Islottie is weer 'beter' maar die is ondertussen ook al in de 20 dus die zal denk ik (let op; denk ik, weet het niet zeker) niet fulltime mee lopen. En uhm, ik zal wel even alle paardjes opnoemen die denk 'beschikbaar' zullen zijn, we beginnen wel met de fotty paardjes ^^:

Fotty, Kanjer, Partyman, Nini, Jelle, Opportunity, Islottie, Rallywood, Injoy, Widuna, Melina, Bram, Bravour misschien, Easter, Okke en uhm.. dat waren ze denk ik. Heel misschien voor de echt gevorderde ruiter Bluemaid en Ottoline, maar denk dat die toch wel vaak door de leiding zullen worden gereden.

Ook nog interesse in de pony's? ^^ Moonlight, Bianca, Giejesta, King, Nalah, Sjors, Laika, Harvey, James (oké, geen pony maar rijdt toch bijna altijd in die lessen ^^ ) en dat waren ze denk ik.

En voor de mensen die op kamp gaan, we willen een uitgebreid verslag! ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 12:36

Inderdaad, een zeer uitgebreid verslag! :D Heel veel plezier alvast, maar dat zal wel lukken denk ik :)

Jemig, Cheerful is dus ook alweer drie en ook al zadelmak, nou voel ik me opeens heel oud :o Prachtig paard inderdaad en wat ziet ze er goed uit met al die appeltjes :j . Dat heeft Fotty weer mooi gebakken :P

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 12:52

roosje / raja doet dit jaar niet mee?
otske ook niet?

klinkt als leuke paarden!
eehm.. zitten er ook een paar tussen die ik nog niet kon :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:32

Dat zijn pensionpaarden, dus ik weet niet of die ingezet zullen worden bij ponykamp :)

Mocht je Opportunity trouwens niet kennen, dat is gewoon Oppy :) . Leuk dat Easter ook gereden wordt trouwens!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:22

Bluemaid is echt heel gaaf trouwens, als je de kans ervoor krijgt; doen! Ontzettend lief paard!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:35

Hmm, Raya weet ik niet. Zou best kunnen maar het is idd een pensionpaard, net zoals Otske. Maar vorig jaar werden ze ook gereden toch? Als ik jullie verslag toen goed herinnerde. Maar dat weet ik niet. En easter is toch meer het buitenritpaard waar meestal de leiding op meegaat maar kan ook best zijn dan 'gewone' kamp mensen er misschien mee op buitenrit mogen, vandaar. ^^

En idd, Cheerfull is ook al zo'n mooi veulen! Fotty heeft idd heel wat mooie veulentjes voort gebracht, jammer dat ze nu met pensioen is maar dat mag ook wel een keertje met der 23 jaar. ^^ Maar wie weet, ander fotty merrie die haar gaat opvolgen. ^^ (Naast On Time dan)

En Bluemaid is inderdaad een super lief paard! Ook nog maar 4 ofzo maar zoooo braaf en lief! Sta er iedere keer weer van te kijken hoe braaf die is! :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:37

In de stal is het echt een engeltje. Ook als je erop zit; schrok alleen van 'r galop. Die sprongen; jeetje. :')

Raya liep vorig jaar wel mee toch? Kan me nog wel herinneren dat ze ook gewoon in de les meeliep; heb dr nog wel is op gereden. :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:39

Hahaha, ja die galop waarschuwt Inge ook altijd iedereen voor. Tis niks voor niks een springpaard he. :P Heb er zelf nog niet op gereden trouwens maar als je der ziet lopen ziet de galop er wel een beetje ongemakkelijk uit idd. :P

En Raya loopt ook wel eens mee in de lessen etc, maar weet niet of dat dan een soort van eenmalige actie is of dat ze dat gewoon zo hebben afgesproken..

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:44

Nou echt, ik heb de eerste 2 rondjes verlichte zit gedaan en toen heel voorzichtig gaan zitten. En dan gaat het redelijk, kon de volgende dag niet lopen van de spierpijn haha. Maar haar draf is goddelijk. :+:

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:46

Hahahaha :')

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:21

Okke is toch ook een pensionpaard, jeetje mocht er vorig jaar op. moest eerst 'm onwijs aansporen maar toen, ooh ik voelde me toen zoo groots en goed. :))

Roosje liep vorig jaar wel mee, ik weet nog wel, ik werd er nooit opgedeeld. maar naar de verhalen ben ik er deels blij mee :+ Maar kan er nog niet overoordelen, heb d'r zelf nog nooit gereden. Dus het lijkt me wel een leuk paard :D

Verslag krijgen jullie zeker :)) heb er onwijs veel zin in. :D Poeh hee over 2 weekjes loop ik al te steunen en kreunen van de eerste les van ini. of een buitenritje. Hoop een les, vind dat veeel leuker als een buitenrit :D

Blue Maid is zeker nieuw? Ooh lees net dat hij nog maar 4 is. dan is hij zeker net ingereden? :D En ik ben niet echt zeer gevorderd, zeker niet als je bedenkt dat mijn laatste echte les in september was. En euh ik hobbel nu maar wat rond, dus ik knijp hem nu al voor de lessen. Ik denk dat ik als een O'tje rond loop :D

En ik vind het zo jammer dat kiduna er niet mee ris, wat was dat een onwijs gaaf paard. super in de omgang en zo moeilijk maar toch fijn om op te rijden. dat was echt mijn leerpaardje van die week. :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:36

oppy ken ik inderdaad wel! Ik had er alleen niet op gereden..
raya en otske liepen vorig jaar ook mee in onze lessen..

ik zat vorig jaar een aantal keer op raya, was laat maar zeggen..
RW trouwens ook niet!
melina, okke, otske vond ik heerlijk om te rijden!
blue maid klinkt leuk, hoop dat ik het mag uitproberen!

verslag komt er zeker!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 20:52

Jep, Okke is ook pensionpaard maar die rijd toch wel regelmatig mee in de lessen. ^^

En Bluemaid is inderdaad vorig jaar ingereden, maar wordt af en toe ingezet in de lessen maar dan alleen met de wel wat gevorderde ruiter. Kan niet oordelen of jij een gevorderde ruiter bent vanaf hier, maar je weet het niet! Jullie zijn volgens mij wel de 'oudere' uit de groep dus wie weet! Maar anders; genoeg andere leuke paardjes natuurlijk! :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 21:34

wij zijn inderdaad de "oudere" uit de groep :+

maar daar zijn er dit jaar veel van!

vorig jaar zat ik ook wel op wat jonkies (melina, otske) dus wie weet!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 08:45

Ik weetwel wat ik gevorderd ben, maar er zijn nog meer mensen en die rijden denk ik wel beter als mij. Heb ongeveer het zelfde niveau als yas en fleur. Maar zij worden vaak op totaal andere paarden gezet. Dus dat kan je ook niet vergelijken :n

Dit jaar zijn er echt heelveel oudere. Opzich vind ik dat best wel jammer.. vond het groepje van vorig jaar ook super leuk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:20

Ach, het wordt vast wel weer gezellig :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:31

dat sowieso!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:36

maar inderdaad marije jij rijdt op totaal andere paarden, fleur rijd ook weer net op andere dan ik doe :P

we hebben ook echt een mega groep ouderen dit jaar
iig:
marije
laura
fleur
ik
renske
tijn
jan
misty
rebecca
anne- louise
desiree
vriendin van desiree
meerle.

echt veel.. dit is wat ik weet en dan mis ik er vast nog veel van wie ik niets weet :oo

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:39

Ik denk dat de meeste, omdat ze nog maar`14/15 zijn de kantine in moeten hoor? :o anders word het echt te vol. O:)

Ja ik rij vaak op wat de ervarenere(?) paardjes. Op kiduna na natuurlijk, maar dat was echt al een paard opzich. wauw zij was echt zo fijn om te rijden!

Jullie mogen vaak op de wat jongere paarden of wat echte paarden, snap je? :)) Zegmaar Raja/roosje en rally. :j

Maar Blue Maid lijkt me echt heel vet. ben benieuwd hoe hij bij ons is of wij er wel eens opmogen :j

En gezellig word het zeker, daarvoor durf ik te wedden :j

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 17:43

ik durf er ook op te wedden :oo

blue maid wil ik wel proberen, en ik heb goede hoop voor ottoline :+

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 19:33

BM. Oh ik kan jullie amper vertellen hoe gaaf ze is! :D :+:

Jeetje, ken er echt weinig van die lijst! En ik rij er al bijna 10 jaar nu. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 16:42

Oamaru schreef:
BM. Oh ik kan jullie amper vertellen hoe gaaf ze is! :D :+:

Jeetje, ken er echt weinig van die lijst! En ik rij er al bijna 10 jaar nu. :')

Ik ken ook echt bijna niemand van die lijst :o . Of misschien ken ik ze wel maar weet ik niet welk gezicht erbij hoort, ik ben echt een ramp in namen onthouden. Oeh en ik ben nu heel benieuwd naar Bluemaid :j . Na al jullie leuke berichtjes (nou ja daarvoor ook al maar jullie maken het erger :P ) zou ik het liefst zo weer bij Ini gaan rijden :j .

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 21:55

nee kan wel kloppen, merendeel rijd geloof ik normaal ook niet bij ini :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 09:20

Heel weinig van de lijst, die ik ken, komt er alleen voor de kampen inderdaad. Dus dan gaat het ook wel wat moeilijker he? :))