Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wandelritje eigenlijk Marieke_ schreef:Leuk hoor Tamaar die uhm... wat zijn het eigenlijk, hagedissen ofzo?
He Aniet mag ik een keer met Heli met jou en Joepie mee?
Madje stapritje morgen is met Evitawandelritje eigenlijk
en dan met Anita hard gaan.... als ze zin heeft natuurlijk

fijn dat vesra de dans ontsprongen is hoor
maar die verassing had fallie al weer weggegeven
. we moeten een week blijven temperaturen en alleen losgooien en wandelen. na een week moeten we rustig aan gaan longeren want dan moet hij er boven op zijn, mocht hij inzakken dan moeten we gelijk bellen. het belangrijkste op dit moment is vetmesten
daar ben ik wel weer even zoet mee
, je paard kan bij mij op de trailer je moet alleen zelf vervoer hebben naar het strand want niemand mag bij ons in de auto erbij ( tweezitter
)
dus daar heb je niet zo veel aan
(onno had het anders genoemt) Deze ben ik dus vanavond wezen halen maar dat beest van mij heeft dus dikkere poten dan ik dacht (waarsch XL nodig
) en past ze niet
Morgen dus weer naar Starho want zonder schoenen mag Biz niet los
Nog mensjes die meewillen
Onno was het leertje vergeten mee te nemen dus nu heeft Bizzie endurancezooltjes gekregen, mooi joh!!
Marieke_ schreef:Leuk hoor Tamaar die uhm... wat zijn het eigenlijk, hagedissen ofzo?
He Aniet mag ik een keer met Heli met jou en Joepie mee?
Madje stapritje morgen is met Evitawandelritje eigenlijk
moskaichamp schreef:hallo allemaal!
ben er een dag niet en dan moet ik gelijk 5 pagina's bij lezen![]()
-ben je er nu al uit wat voor een sokken je moet hebben nous![]()
-is joepie al minder stoned?![]()
-fijn dat vesra de dans ontsprongen is hoor
shampoo komt morgen terug![]()
![]()
![]()
maar die verassing had fallie al weer weggegeven
. we moeten een week blijven temperaturen en alleen losgooien en wandelen. na een week moeten we rustig aan gaan longeren want dan moet hij er boven op zijn, mocht hij inzakken dan moeten we gelijk bellen. het belangrijkste op dit moment is vetmesten
![]()
daar ben ik wel weer even zoet mee
![]()
hij mag dus gewoon weer gepakt worden voor losgooien tam en tes![]()
ik ga zondag waarschijnlijk naar het strand met moskai want het wordt super weer![]()
![]()
![]()
is er nog iemand die mee wil![]()
, je paard kan bij mij op de trailer je moet alleen zelf vervoer hebben naar het strand want niemand mag bij ons in de auto erbij ( tweezitter
)
ik hoor het wel
doeg
, en wij toch zouden gaan rijden als ko op controle is geweest
!
) moskaichamp schreef:goedemorgen![]()
Anous aangezien jij een uurtje kan, en wij toch zouden gaan rijden als ko op controle is geweest
![]()
vind ik het leuk om met Aniet en Madje te gaan.![]()
het was mijn originele bedoeling om naar de hoek te gaan, maar jullie willen zeker naar wassenaar meiden?
zou kunnen maar moet ik ook ff aan piet vragen ( of hij het daar ook leuk wandelen vind)![]()
misschien wil mn moeder wel mee als gezelschap!
ik wil rond een uur of elf / half 12 gaan laden ( wil nl. eerst shampoo ook wat aandacht geven)
en ook zijn tandjes worden nagekeken...missch neem ik ook wel camera mee
Lag ik nog (net) te pitten hoor
wil shampoo ophalen om 10 u
dus ben vroeg op gegaan.
mjaaa veel plezier
djinnie schreef:He Nous, als je dit nog op tijd leest, ik wil wel mee naar Starho... Zal uiteraard wel te laat zijn (ben net wakker), maar als dat niet zo is, sms me dan ff....![]()
Shampoo en Moon weer spelen.... das tof