Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
NoomsJJ schreef:HeeY mensen!Super slecht weer.. ik wil mini og wel verder doen maar met dit weer en met school tot kwart voor 4 en Jasir is nogal lastig
duss.. maak mij niet uit.. je ken hem eventueel ook laten inrijden op de Paardenhoeve enzo.. Surprise heb daar ook gestaan om ingereden te worden.. helemaal niks mis mee eigenlijk
Sorry.. maar ik denk niet dat ik dat nog gaa redden denk ik.. al wil ik het wel zo graag.. Noek: Morgen ben ik gewoon in vosmeer ipv in Steenbergen dus zal na je Party naar huis moeten fietsen.. zit ik niet echt op te wachten want me pa en ma die willen nooit brengen enzo.. dan zeg me pa weer.. ik ga niet voor jou me bed uit.. dus kan ik beter niet komen hoor..
NoomsJJ schreef:Het kwam misschien wel zo over maar.. Ik kan gewoon niet deze tijd.. sorry maar met dit weer enzo.. heb geen scooter of auto of wat dus moet ook nog fietsen met dit weer.. ik heb van de week helemaal geen tijd gehad met schoolprojecten en alles.. vorige week ook allemaal druk druk.. volgende week naar Turkije op vakantie.. heb ook nog eigen paarden.. ik kan daar echt niks aan doen.. het lijkt wel of jullie nu oppeens tegen mij zijn geworden ofzo.. alleen omdat ik niet meer vaak naar mini kan komen? heb al gezegd.. is niet mijn pony.. is van Anoek.. maak mij echt niet uit hoor..