Sence schreef:Hoezo? Kun je ook uitleggen waarom? Dan weet ik of ik olie moet gaan gebruiken.
Nou Bij vet vind ik vaak dat je daar strepen van krijgt(zie je vaak als je niet goed uitwrijft!) en bij olie dan zie je geen strepen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sence schreef:Hoezo? Kun je ook uitleggen waarom? Dan weet ik of ik olie moet gaan gebruiken.
jornajulia schreef:Je kan beter geen olie gebruiken. Daar worden mijn laarzen heel slecht van. Of int vet zetten en de dag daarna oppoetsen of met hele goede speciale schoenpoets. Ook voor ariats zijn die geweldig, zal wel es kijken hoe dat potje heet...
zwarteroosje schreef:Die vrouw vandaar ik de laarzen koop daar krijg ik mss ook vet en een soort schoonmaak petrie spul vanals alles meezit heb ik de laarzen zelfs nog voor kerst!
?
. zwarteroosje schreef:Bonja is verkochtMijn lieve 11 jarige verzorghaflinger
ik wist dat ze te koop stond maar het komt altijd hard aan
zwarteroosje schreef:Diegene die Artos had gekocht, dat klikte niet. Ze hebben Artos teruggebracht en Bonja meegenomen.
Owja de plattegrond van de slaapzalen van ponykamp staat op hun site!
zwarteroosje schreef:Hij gaat nu voor de wagen
zwarteroosje schreef:Heb medelijden met het wagentje
(strax zijn wij het
) zwarteroosje schreef:Voor geen goud ga ik erin als hij ervoor staat, dan ga jemaar alleen
zwarteroosje schreef:Bonja is verkochtMijn lieve 11 jarige verzorghaflinger
ik wist dat ze te koop stond maar het komt altijd hard aan
.
heb een mooie ketting gekocht