Hahaha, heeft ze vandaag en gisteren zeker weer eens niets te eten gehad?
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pff, wat is het eigenlijk al vroeg donker zeg! Maarja, het is nu ook rotweer natuurlijk.
 Pff, wat is het eigenlijk al vroeg donker zeg! Maarja, het is nu ook rotweer natuurlijk.                                                         
 Ik ga nu even OC kijken via de pjoeter hoor!
 Ik ga nu even OC kijken via de pjoeter hoor!                                                         

Klinkt trouwens als iets dat mij zou kunnen overkomen...
 Klinkt trouwens als iets dat mij zou kunnen overkomen... 

Hahaha lekker irritant als je niet weet hoe een toets ongeveer is gegaan. Nouja als je alles in hebt gevuld zal iets toch wel goed zijn?
 Hahaha lekker irritant als je niet weet hoe een toets ongeveer is gegaan. Nouja als je alles in hebt gevuld zal iets toch wel goed zijn? 
 ! Goed voorbeeld voor al die penny's die een JU met hun paard willen doen zodat ze 'vertrouwen' krijgen en ook achter hun aan lopen. Mss moeten ze gewoon wat meer tijd, aandacht en liefde aan het paard besteden?
! Goed voorbeeld voor al die penny's die een JU met hun paard willen doen zodat ze 'vertrouwen' krijgen en ook achter hun aan lopen. Mss moeten ze gewoon wat meer tijd, aandacht en liefde aan het paard besteden?                                                         
 Stees had ook zo hard een JU nodig want ze is dominant joh...
 Stees had ook zo hard een JU nodig want ze is dominant joh... 

Ze is ook wel een ernstig probleempaard hoor, zomaar ritsen openmaken
 Ze is ook wel een ernstig probleempaard hoor, zomaar ritsen openmaken  

Straks heeft ze geen manen meer ofzo
 Straks heeft ze geen manen meer ofzo  

Houd ze dan zo van hondjes en katten?
 Houd ze dan zo van hondjes en katten?                                                         

Hoop dat d'r nog wat overblijft...
 Hoop dat d'r nog wat overblijft... 
 Laatst kwamen we iemand tegen met een hond, zij trekt die hond weg en Stees probeerde er op af te lopen, ze heeft staan kroelen met de stalkat (
 Laatst kwamen we iemand tegen met een hond, zij trekt die hond weg en Stees probeerde er op af te lopen, ze heeft staan kroelen met de stalkat (  ), en gisteren liep d'r een vreemde kat op 't erf die ook begroet moest worden (gelukkig voor de kat zat Stees aan 't halstertouw en moest ze rechtdoor lopen
 ), en gisteren liep d'r een vreemde kat op 't erf die ook begroet moest worden (gelukkig voor de kat zat Stees aan 't halstertouw en moest ze rechtdoor lopen  ), misschien moet ik maar een keertje een van onze honden meenemen...
 ), misschien moet ik maar een keertje een van onze honden meenemen...