Dracula is inderdaad Roemeens... o help jongens, als ik nu opeens heel erg bleek ben op die buitenrit. Dan zou ik me maar niet te erg geloven als ik zeg dat ik niet bijt
Ik ben vorig jaar met school naar Amsterdam geweest, en toen ik, geloof ik, in groep 7 zat ben ik naar Nemo geweest. Amsterdam is erg leuk, de sfeer alleen al.
Amsterdam is leuk Wil er binnenkort ook nog een keer gaan shoppen met een paar vriendinnen. (zal je zien dat het i.p.v amsterdam toch maar Den Haag wordt...)(of haarlem)
In Amelo hebben de zwervers een nieuw verzamelplekje, precies waar ik altijd langs fiets nach Schule Iets minder grappig, maar ach, zolang ze niets doen... De zwervers vielen mij opzich mee in Amsterdam trouwens, het grappigste was toch wel de doedelzakspeler
Dat moet iedereen... en als je nou geen tijd hebt? (zoiets moesten wij ook doen voor Duits, een Duitse reclame opnemen. Wist jij dat ze in Duitsland zo goed als NIET aan reclames doen...)
Ja, wij moesten een 2 Duitse documentaires kijken van minimaal 4 kwartier (en dan doe je er dus niet een van 2 uur ofzo ) nou, die zijn er ook bijna niet.
En laten sommige mensen nou niet eens BBC hebben "Nou, dan neem je het maar op bij iemand anders" zegt school dan
ze snappen het gewoon niet. Of je niets beters te doen hebt... :S
Of zij nemen het op en dan kijk je het in de les. Kan ten minste iedereen het zien, scheelt een hoop gedoe en weten ze ook nog dat iedereen er naar kijkt.
Ja, maar dan mis je weer een les en die hebben ze hard nodig (ahum, in de meeste lessen vreten wij niets uit en hebben alleen maar een beetje lol met de leraar op een paar lessen na)