Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Pluutje schreef:Misschien weet Patty(Oosten) meer
Blok heeft op woensdag vier 4 lessen. Gevorderd (19.00), half gevorderd (19.00), beginners (22.00) en carroussel (20.00). HORS heeft volgens mij twee lessen op vrijdag (19.00 en 20.00) en daarvan is eentje meer gevorderd en eentje meer beginnend. Ik weet van toen ik nog op vrijdag werkte (HORS dus) dat de HORS leerlingen ietsje minder trouw waren dan de Blokkers zijn. Het kan dus goed dat er wat veranderd is. Overigens vind ik verplicht theorieen zo slecht nog niet. Trof vorige week weer iemand aan die een paard met zijn teugels had vastgebonden aan een muur
muiszje schreef:maar willen jullie wel echt bij de hollandsche rijden?
Nu ik er weg ben kijk ik heel anders naar de manege en zou daar niet zo 1,2,3 weer terug willen.
. Ook omdat ik carrousel toch ook altijd wel erg leuk vond, dus wie weet... En dingen als stedenontmoetingen, weet je daar ook wat over te vertellen Patty? (zoals, kun je je daar zelf voor opgeven of worden de beste uitgekozen, etc).
.
. Zelf ben ik eerlijk gezegd alleen nog maar positiever naar de Hollandsche gaan kijken. Nu ik heb gezien hoe het er op andere plekken aan toe gaat vind ik toch steeds meer dat de Hollandsche "zo gek nog niet is". (dat wist ik toen ik er reed ook al natuurlijk, maar nu is het weer wat duidelijker geworden zeg maar) Pluutje schreef:En dingen als stedenontmoetingen, weet je daar ook wat over te vertellen Patty?
Schimmelig schreef:Och, ik kijk altijd bij 'bekijk je eigen berichten' want daar staat hij praktisch altijd bovenaan!