Ik ben er ook weer
Vrijdag en zaterdag gewoon NIET op de computer geweest, geen tijd haha 
NOU nu ga ik een verslagje voor jullie typen, maar daar mogen jullie lekker even op wachten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vrijdag en zaterdag gewoon NIET op de computer geweest, geen tijd haha 
Hahaha ik ziieee dat mijn zadel geniet 
En toen waren onze dekens dus ongeveer 10 kilo zwaarder door de regen en moesten we nog naar huis rijden. En dat was KOUUUUD. Maarja toen hebben we snel de paarden in de stal gepleurd en naar mijn huis gevlucht, omgekleed en de paarden gewassen. En toen stond Alfons heel dom te doen, dus gingen we hem even in het groooote weiland zetten om uit te rennen. Maar aangezien Lotte niet zo slim is (ondanks de neef met gymnasium gymnasium hoog
) had ze niet gekeken of het draad dicht was, dus toen aaaaah PAK HEM hahaha toen racete Alfons dus door alle weiland heen 
en toen gingen we maar inrijden. En toen ging ik proefje rijden en ik had 180 puntjees
en Lotte hahaha dat mag ze zelf vertellen ook al kan ze hier niks zeggen 
Ze waren trouwens wel mooi wit gister 

Niet leuk meer
Maar in de zomer komen we ook langs 
) wrom zegge jullie dan niks

mira_01 schreef:maar brit en roos.. als jullie mij zien (en leonie) wrom zegge jullie dan niks
Sponosr? 

) 
mencis schreef:Ik heb trouwens neimand gezien
Ohja suzanne
heb je mencis dr witte kol nog gepoest na het rijde

haha mira_01 schreef:mencis schreef:Ik heb trouwens neimand gezien
Ohja suzanne
ja mij heb je wel gezien, ik jou ook![]()
heb je mencis dr witte kol nog gepoest na het rijde

Schawtje schreef:Haha Anne, je moet ook niet smiddags gaan rijden he
's Ochtends is veel leukerhaha
dat zal ze zeker wel lekker g evonden hebben
maarja ik mocht van jou dat haar daar niet weghale
k heb mira ook nog ff helemaal zitte te poetse.. kwam ook egt heeeeeeeeeeeeeel veel haar vanaf zeg
en dan is het ook nog niet zo warm haha