manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 19:23

Ja dat was ook in onze week.. vrijdag dacht ik
en wanneer hebben we nou gesocialized? ook maandag tog? ik heb geen idee wanneer dan, volgens mij is de hele dag al volgepland
ik ben al 2 avonden bezig met het verslag van de maandag... tja en dat moet eerst voordat ik de foto's in kan gaan plakken. Ik heb de zondag al af.. jaja die ene avond al
kan t stukje van de zondag wel een keer hier plaatsen *als jullei daar geinteresseerd in zijn .. als ik dan iets getikt heb wat nie klopt kunnen jullie dat nog ff zeggen, voordat ik t in mn boek plak

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 09:26

Ja thirz, vrijdag komt mij uit tussen half 12 en 3 uur, wantik moet ook nog werken, en zondag vanaf 12 uur tot half 4 savonds kan ook.

a.s zaterdag moet ik niet werken.

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 15:59

We kunnen t tape-spel onmogelijk op vrijdag hebben gedaan...dan kom je verrot terug van de trektocht en ben je gestressed omdat de bonte avond-stukjes nog niet af zijn en tussendoor wil je ook nog douchen en bbq-en, haha! Maandag hebben we tussen de speurtocht en het dierengeluidenspel gesocialized....je moet wat doen om te wachten tot het donker is!

Nel: ik kan allebei de keren wel, zeg maar wat voor jou t handigst is, ik vind het superleuk!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 19:12

Heej zondagmiddag natuurlijk! Gezellie met z'n drieën op stal! Kom ik ook wel iets later zodat ik niet al klaar ben met Nero als jullie komen! Hopen dat ik dan Nero ook weer kan rijden, hij was nog niet helemaal beter nu, dus alleen nog maar gelongeerd.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:53

Oke zondag dan, thirz weet je waar sturm zit?
Want dan spreken we rond 12 uur daar af en anders moeten we er samen op een manier naar toe...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 15:43

Ik vind t vast wel, kan er toch zo komen via de Mac? Als je t adres geeft, kan ik t nog ff opzoeken! Dan zie ik je daar!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:12

ummm, adres...bianz weet jij het adres????
Ik kijk nooit naar straatnamen of huisnummers....
misschien weet bianz het wel.....hoop ik.....

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 19:32

haha zal ik de zeer simpele uitleg van bianz even geven? (vroeg haar toen ook om het adres en die zei ongeveer hetzelde als jou nel "geen idee, fiets er altijd gwoon naar toe"

nou via de Mac.. uhm das via de A58 tog gwoon? nou dan neem je de afslag voor de stoplichten bij vlissingen (afslag Rittem?) die in de bocht zegmaar.
ga naar links
de eerste weer links moet het parallel weggetje op (weet niet helemaal zker of het de eerste links is... dat zou je even na moeten vragen bij bianz of nel )
als je de goede straat hebt kan je die volgen en de eerste boerderij is het (oftewel eerste weg rechts)
zal ff kijken, want volgens mij had mn pa toen ook nog op een kaart gezocht, misschien dat ik die ook nog wel heb ergens...
om te controleren of je op de goede weg zit:
de eerste boerderij is oud en zwart (die moet je hebben) daarna komt een nieuwe boerderij, gevolgd door de windmolen
*hoop dat je wat van mijn war verhaal snapt... zal proberen het kaartje ook nog ff te vinden ok?

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:58

Sturm is op de Landbouwweg (nummer weetik niet ) misschien ben ik er dan ook wel

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:15

Ah Annemijn... doe je zo je best om alles uit te leggen... is het alleen een beetje erg omslachtig Thirz woont nl in M'burg he. Dus dan is het niet zo handig eerst helemaal naar Ritthem te gaan (en ik geloof dat ze wilde fietsen). Leg ik het gewoon ook nog een keertje uit. Thirz, je moet gewoon langs de Mac fietsen over het viaduct (over de A58). Dan blijf je gewoon constant rechtdoor fietsen (2 afslagen naar links VOORBIJ fietsen), tot je over een bruggetje komt. Dan zie je aan de linkerkant de witte windmolen. Hierna volgt een nieuwe zwarte loods met schaapjes. Die fiets je voorbij en dan is het de eerstvolgende oude boerderij aan de linkerkant. Simpeler kan niet; ook met de auto volg je gewoon dezelfde weg. Gaat wel lukken denk ik he? En anders bel je gewoon ff; ik ben er toch al. Tot zondag allemaal!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 14:22

Haha, zat eerst Annemijn dr beschrijving te lezen en ik dacht: Maar nu snap ik t! Met de beschrijving van Bianz ga ik t helemaal vinden! En dan meet ik jullie daar! (En Bianz blijft voor de zekerheid stand-by he? )

Vanmorgen gesprek gehad met de manager en we hebben goed nieuws: de Kubus mag blijven! We komen gewoon in het pand in de van Dillenburglaan en we heten vanaf nu ook officieel de Kubus We kunnen er nog niet in, want er moet eerst nog een groep uit en dan wordt het huis nog opgeknapt, maar we vermaken ons nog wel even op t kantoor met allerlei dingen, dus komt helemaal goed!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 16:16

haha ik ben zo goed in uitleggen *snik* en ik deed nog zo mn best...
*k heb les in communicatie, dus het komt vast helemaal goed.. een keer

tja was ook even vergeten dat je vanaf middelburg misschien makkelijker een andere weg kan nemen (maar ik heb tog wel een beetje geholpen )

Heel Goed thirz! toppie dat jullie tog de KUBUS hebben
Ga zo maar eens verder met mn Reelaer-foto's plakken. t schiet niet egt op namelijk met al die enorme dagverslagjes erin... ben nog steeds bezig met de maandag

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 10:17

Nou hoop dat je het gaat vinden thirz, voice staat al te trappelen van de zenuwen....

in ieder geval tot morgen, 12 uur he!
Ik zal blij zijn als ik zelf eindelijk weer kan rijden das nu ook al weer een tijd geleden, vandaag gaat conny rijden en als ik niemand heb die rijdt dan longeer ik haar, leuk hoor een paard hebben!

Bianz, kan ik na maandag al weer rijden of duurt dat een tijdje?

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 13:58

zeg thirz dat wordt nog gevaarlijk dan als Voice zo staat te springen.. en dat zonder riempje!*schrik*
als ik jou was, zou ik egt met body-protector gaan rijden *veiligheid voor alles *

Zeg bestaat er ook zoiets als een gevoelsmeter? dan staat die van mij nu op -10 *wat een enorme rotstreek!*
maar gelukkie ga ik elk negatief gevoel vanaaf helemaal kwijt raken

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 15:49

ummm gaat het annemijn?
wat is de rotstreek???

Ja vanavond weer even gek doen, eerst lachen met idols en daarna lachen in nationaal!!!! *o/*

als er nog een bepaald thema is dan hoor ik het wel he?!
ik weet er een: spijkerbroek met zwart truitje, lekker simpel en heb er een kast vol van!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 16:18

Hoi, ik ben ook weer lekker thuis. Weet niet of ik dan nog wel op Voice durf hoor, straks doet ze wild en dan?! Haha, t gaat wel goedkomen denk ik! Zal ik mn fototoestel meenemen? Kunnen we nog wat leuke foto's maken!

Nou, die rotstreek gaat nergens over, ik heb zin om dit =======> te doen! Vanavond zullen we uitgebreid verslag doen!

Heb wel weer zin in Idols!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:10

Jeeej hoi allemaal!
Ik ben vanavond ook in natio, dus dan zal ik jullie wel allemaal zien...
Ik moet volgende week zaterdag voor de laatste keer werken en de week erna heb ik bruiloft van de baas en bazin van de ijssalon.
Dus de week erna kom ik jullie weer verblijden met mijn bezoek !

Morgen komt iemand bij Shaar langs, want ze gaat haar tinker bij ons stallen, dus dan heb ik een rijmaatje erbij! Hopen dat die vrouw een beetje aardig is...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:33

Heeeeeeej hallo??? Wat is dit nou??? Vanavond feestje in de stad en ik weet nergens van??? Ik ben nu heeeel hard aan het huilen!!!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:18

Citaat:
ummm gaat het annemijn?
wat is de rotstreek???

nou toen ging het niet, maar het gaat al een stuk beter nu
vind het nog steeds een zeer belachelijk, zeer vervelende, arrogante, K lote streek maar door zoon onbenullig dingetje laat ik mijn dag en zeker mijn avond niet verpesten! Dat gun ik ze niet! dus ik ga het gwoon heel erg naar mijn zin hebben en bedenk me ondertussen dat ik wél een gezellie avondje met mn Friends heb en de ander niet *heerlijk gevoel!*
Citaat:
Nou, die rotstreek gaat nergens over, ik heb zin om dit =======> te doen!

Ik doe mee!!
Vanaaf even een klein samengevat verslagje (ben daar om die *sneeuwkou*gevoelens weg te party-en en niet om ze nog erger te maken Achjoh... sommige mensen zijn gewoon jalours om kleine dingen en dan krijg je dit!)

Agoshiewosjie Bianz...
van mij mag je best mee hoor kweenie hoe de rest er over denkt.. *en t idee is pas rond een uur of 12 ontstaan dus uhm de rest weet t ook nog nie zo lang

Citaat:
Dus de week erna kom ik jullie weer verblijden met mijn bezoek !

Whieie! we hebben je egt nodig hoor Bar.. Onze steun en toeverlaat in alle moeilijke tijden!
(nou vandaag hadden we ook best wel een klein beetje vrijwilligers te kort )
een TINKER wow! ben dol op Tinkertjes!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:24

en het thema.. zwart? dat kan.. ik ga voor spijkerbroek en mouwloos rood, wit oranje geel shirtje *lekkr vrolijk!*

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:52

Nou het is gelukkig opgelost, Annemijn heeft over haar hart gestreken en ik mag mee van haar, dus ik ben er ook vanaaf :p Hihihi zie jullie in Nationaal!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:58

ja ik kan dat arme kind tog niet alleen hier in vlissingen laten... dus deze avond moeten we maar gwoon roeien met de riemen die we hebben en maar der maar een beetje links laten liggen en zo nu en dan wat tegen der zeggen. Heeft ze ook een beetje het gevoel dat ze er bij hoort
*neehoor Bianz, dolblij dat je meegaat! haha zijn we tog nog met een hele gang in natio! Gezellie gaan we eens flink gek doen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 10:43

Citaat:
Gezellie gaan we eens flink gek doen

Volgens mij hebben we wel gek genoeg gedaan tog?

Zeg Nel hoe is t nu met je stem? Is ie al weer een beetje beterder dan gister? *misschien had je tog een drop-shot moeten drinken voor je keeltje *

Nou thirz, plezier vanmorgen en niet vergeten foto’s te maken, en vooral ook niet vergeten je riempje vast te houden als het eng wordt

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 15:48

Ja met mn keel gaat het goed. nog schoor maar niet zo erg als gister!
thirz heeft net op voice gereden ze was lekker koppig, maar de foto's zijn leuk!!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:29

Ik ben benieuwd naar de foto's ! Hup hup plaats ze eens ff!