Achjaa, ze zoeken het maar uit
Mijn moeder is jarig, zo misshcien nog even rijden tussen de buien door, misschien mijn nichtje er even op.
Na dat ik op kamp ben geweest ga ik op de pony van mijn tante
. Alleen maar heel even want dat ponytje is maar 1.20 en ik 1.75. Maar hij is pas net onder het zadel, en mijn tante wil even kijken hoe hij reageert voordat ze een klein meisje ervoor gaat vragen..
Gisteren Tivara aan de dubbele longe gehad, ze liep echt súper! Was helemaal trots op d'r! Daarna wilde ik Jony er even aan doen, want Evy had nog nooit met de dubbele longe gewerkt, en ik heb nu nog spierpijn van d'r! Grrr.. Wat was ik boos! Ze beleef dus alleen maar recht voor me staan, en d'r kont bij me vandaan draaien zodat ik alleen haar hoofd maar kon zien, en dan omhoog komen. Ik dacht dat ik zou ontploffen. Ik ben wel een uur met haar bezig geweest, en steeds lukte het 1 rondje, maar voordat ik zei dat ze mocht stoppen stond ze al weer voor me..
. Later lukte het rechtsom wel, maar linksom bleef een probleem. Nou ben ik ook zo'n lekkere die in de stromende regen doorgaat, dus lekker nat geregend. Toen lukte het nog niet helemaal, maar het begon te onweren dat je d'r bang van zou worden! Dus ben ik maar gestopt..
Want dan in een buitenbak met bomen in de buurt door gaan wordt me iets te link. Maar vandaag gaat Suus het even proberen (geeft ons les), dus ze krijgt strafkamp want ze kent longeren wel. Maargoed, Tivara liep super, heeft daarna braaf stil gestaan, iets wat ze normaal niet wil.