Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mvdberg88 schreef:Hey,
De les was top!! In zo'n korte tijd een probleem op gelost. Ik kan er weer mee verder. Donderdag heb ik het geoefend onder het zadel. Het is geluktZo leuk.
Om 10 uur dag en nacht land overleg. De lijst telt 10 (of zelfs 11) paarden............
AndreaB schreef:Men-o-men! Wat ben ik brak zeg! Zo ontzettend rot geslapen vannacht![]()
Halfweg de nacht hoorde ik mijn vader ineens uitkermen van de pijn, schrok me wild, dus snel naar hem toe gegaan. Hij had stevige kramp in beide benen en het wilde maar niet over gaan. Nu heb ik pas les gehad van de vaatchirurg en die had er iets over verteld en gezegd dat ze dan rechtop moeten gaan zitten i.v.m. de zwaartekracht. Dus ik heb mijn pa geïnstrueerd en toen trok de kramp gelukkig weg.
Daarna zelf nog een keertje wakker geworden met een hitte/zweetaanval en daarna nog een keer wakker geworden, omdat ik zelf kramp had in een arm en op mijn achterhoofd. Zal wel te lang op mijn rug gelegen hebben![]()
En dan wordt je dus wakker, stijf aan alle kanten, alles doet zeer en je hebt het gevoel alsof je de nacht door geen oog hebt dicht gedaanGelukkig is het weekend en kunnen we vannacht de schade inhalen
AndreaB schreef:Het zonnetje deed in ieder geval goed zijn bestHoe bevalt je nieuwe plekje? Al een beetje gewend?