Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:37

Dat is al een groot clubje voor de eerste keer. Hoop dat er positieve dingen uit het gesprek komen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:46

Ahh, vandaar dat je altijd op de fiets komt :P haha Mijn moeder had ook een spartamet, maar fietste echt verschrikkelijk. Als je het zelf wilde doen ontzettend zwaar en als je een beetje gas bij gaf dan leek het alsof je in de 1e versnelling fiets. Niet echt lekker dus!

Wauw! Wat een mooi getal zeg M.!! Dat had ik echt nooit verwacht :wow: Ben benieuwd wat er uit gaat komen.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:53

Men-o-men! Wat ben ik brak zeg! Zo ontzettend rot geslapen vannacht %)
Halfweg de nacht hoorde ik mijn vader ineens uitkermen van de pijn, schrok me wild, dus snel naar hem toe gegaan. Hij had stevige kramp in beide benen en het wilde maar niet over gaan. Nu heb ik pas les gehad van de vaatchirurg en die had er iets over verteld en gezegd dat ze dan rechtop moeten gaan zitten i.v.m. de zwaartekracht. Dus ik heb mijn pa geïnstrueerd en toen trok de kramp gelukkig weg.
Daarna zelf nog een keertje wakker geworden met een hitte/zweetaanval en daarna nog een keer wakker geworden, omdat ik zelf kramp had in een arm en op mijn achterhoofd. Zal wel te lang op mijn rug gelegen hebben :=
En dan wordt je dus wakker, stijf aan alle kanten, alles doet zeer en je hebt het gevoel alsof je de nacht door geen oog hebt dicht gedaan :') Gelukkig is het weekend en kunnen we vannacht de schade inhalen :P

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:54

mvdberg88 schreef:
Hey,
De les was top!! In zo'n korte tijd een probleem op gelost. Ik kan er weer mee verder. Donderdag heb ik het geoefend onder het zadel. Het is gelukt *\o/* Zo leuk.

Om 10 uur dag en nacht land overleg. De lijst telt 10 (of zelfs 11) paarden............

Zo dat heb je super geregeld, nou kan toch bijna niet meer mislukken lijkt mij
Succes met overleg

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 08:55

AndreaB schreef:
Men-o-men! Wat ben ik brak zeg! Zo ontzettend rot geslapen vannacht %)
Halfweg de nacht hoorde ik mijn vader ineens uitkermen van de pijn, schrok me wild, dus snel naar hem toe gegaan. Hij had stevige kramp in beide benen en het wilde maar niet over gaan. Nu heb ik pas les gehad van de vaatchirurg en die had er iets over verteld en gezegd dat ze dan rechtop moeten gaan zitten i.v.m. de zwaartekracht. Dus ik heb mijn pa geïnstrueerd en toen trok de kramp gelukkig weg.
Daarna zelf nog een keertje wakker geworden met een hitte/zweetaanval en daarna nog een keer wakker geworden, omdat ik zelf kramp had in een arm en op mijn achterhoofd. Zal wel te lang op mijn rug gelegen hebben :=
En dan wordt je dus wakker, stijf aan alle kanten, alles doet zeer en je hebt het gevoel alsof je de nacht door geen oog hebt dicht gedaan :') Gelukkig is het weekend en kunnen we vannacht de schade inhalen :P

Zo sterkte en fijn dat je je pa van de kramp af hebt kunnen helpen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:05

Ik was om zeven uur klaar wakker op mijn vrije zaterdag. Wind giert zo langs het huis. Niet prettig

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:46

Feestjeeeee!! *\%/* Net bij de weegschaal op bezoek geweest en ze zegt dat ik weer een kilootje minder weeg :D Zit nu op 74 en dat betekent dat er al 9 af zijn en ik er nog maar 4 moet!! :#

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 09:47

Jammer dat ik nog steeds buikblubbers heb :') haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:01

AndreaB schreef:
Feestjeeeee!! *\%/* Net bij de weegschaal op bezoek geweest en ze zegt dat ik weer een kilootje minder weeg :D Zit nu op 74 en dat betekent dat er al 9 af zijn en ik er nog maar 4 moet!! :#

Hoe doe je dat

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 10:05

Op mn eten letten en zo nu en dan eens gebruik maken van de crosstrainer :D

mvdberg88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-13 21:08

Ennnnn geen kersenvlaai eten :Y)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 02:17

hihi dat is het moeilijkste van al :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:44

Zijn er nog mensen die volgende week mee op zoek willen naar de zon i.p.v. paaseieren?? :=

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 10:45

Jaaa!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 11:11

AndreaB schreef:
Zijn er nog mensen die volgende week mee op zoek willen naar de zon i.p.v. paaseieren?? :=

Is goed idee vanwaar starten we
Doen we dat met skaten

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:43

Kijk dan wat een verschil :x

Foto 1 12 maart 2012
Foto 2 17 februari 2013

Afbeelding Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 15:45

komt goed, kost alleen wat tijd en vergeet niet dat de weersomstandigheden ook een hoop energie kosten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 09:29

Net kind naar school gebracht maar het is nog steeds koud

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 09:30

Goedemorgen!! Het ziet er inderdaad uit alsof het nog steeds flink aan het doorwaaien is. Had gisteren gelezen dat het iets minder zou worden, ietsjes warmer en iets meer zon, maar helaas!! Ooit ;-)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 19:44

Naarmate de tijd verstreek werd het wel iets minder koud en de wind is toch wel afgenomen maar helaas nog steeds aanwezig. Daarnet heerlijk stukje zonder zadel buiten gehobbeld en ww zijn manen werden 1 grote bos over de gehele halslengte en na het omkeren hingen ze aan de andere kant
Ik kon niet zeggen Pam je haar danst

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:50

Het zonnetje deed in ieder geval goed zijn best :D Hoe bevalt je nieuwe plekje? Al een beetje gewend?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 21:04

Ben vandaag een beetje aan het neuzen geweest voor de decentrale selectie van geneeskunde en maar goed dat ik nu alvast op zoek ga := In Rotterdam wordt blijkbaar 80% van de studenten via DS gekozen. Ze kijken daarbij naar "affiniteit met hulpverlening", "bestuurlijke en organisatorisch ervaring" en "bijzondere prestaties" en ik moet nog een toets maken ook. Puntje 1 heb ik sowieso al doordat ik op de OK werk en voor puntje 2 ga ik me opgeven voor de leerlingenraad :') haha De bijzondere prestaties moeten geleverd worden op gebied van wetenschap, kunst, cultuur of sport op minimaal landelijk niveau, zodat ik kan aantonen dat ik inzet en doorzettingsvermogen heb := Iemand een Totilas te leen, zodat ik mezelf komend jaar op kan werken tot landelijk niveau?? :')
Voor die toets ga ik maar alvast een mailtje sturen of ik me daar enigszins op kan voorbereiden, want de laatste keer dat ik wiskunde/natuurkunde/scheikunde volgde is inmiddels alweer ruim 4 jaar geleden := En tegen die tijd zijn dat er alweer 5. Mennnn ik word oud #)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 22:29

AndreaB schreef:
Het zonnetje deed in ieder geval goed zijn best :D Hoe bevalt je nieuwe plekje? Al een beetje gewend?

Ja ik had niet gedacht dat ik zo snel zou wennen, heb iets minder faciliteiten maar geniet van de dingen die er zijn en ze zijn ook heel " zuinig" op al mijn materialen en dat geeft goed gevoel
Pony heeft ook geen last meer van dunne mest en was vandaag super relaxt dus denk dat hij zich thuis begint te voelen.
Het is wel 1100 meter verder fietsen maar het buitenrijden is daar super.
De mensen zijn gelukkig ook erg aardig maar ik heb wel het idee dat het daar kouder is
Pony heeft soms haar omhoog dus moet even kijken of dat toevallig was.
De wind stond ook op de stal
Vanmiddag had hij dat probleem niet
Mijn vertrek heeft wel wat losgemaakt maar ik ben toch blij dat ik deze keuze gemaakt heb, al had ik het liever onder andere omstandigheden willen doen. Dit was voor mij nu de beste oplossing.
Als we kunnen wennen dan blijven we er en anders hoop ik dat we in september weer welkom zijn
We houden contact

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 13:22

Zoo Kick en Wally hebben al lekker samen een uur buiten gestaan.. :+:

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 15:00

Joepieee!! Beste stalgenootje effurrrr :D