We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustSmile

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:21

Veel plezier vanavond Suuus!! :D

Gefeliciteerd Stephh!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:49

Gefeliciteerd Steph!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 18:56

Nou me moeder zit in de trein, over ruim een uur ga ik dr ophalen en dan gaat vanavond mijn laatste optreden voorlopig van La The Voices beginnen!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 19:42

Veel pleziet Linda!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:45

Zo me mams is veilig aangekomen! Haha. Zometeen richting het concert jeej!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:51

Toppie Steph!!

Heb met de staleigenaar gesproken en besloten dat we (helaas) de lessen even stopleggen. Ik begrijp het volkomen voor de veiligheid van Ferro en de andere paarden! Hij wil ook echt geen risico lopen en als we voorlopig gewoon even geen lessen/hoefsmid laten komen hebben we een erg kleine kans op besmetting. Vind het natuurlijk ook wel jammer aangezien het nu zo goed gaat met Ferro, maar laat dat liever even links liggen dan dat hij (of de andere paarden op stal) ziek wordt.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:11

misschien ook wel lekker als je met ferro gewoon zo even verder kunt oefenen met beetje hangen en longeren, zodat het nog normaler word voor hem :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:39

Jeej het is weer leuk! Ze zijn nu egt beter als vrijdag, het geluid is veel beter! Wil denk ik erna buiten wachten op ze, hun bus staat dichtbij. Ik wil tog egt mijn foto!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 22:48

_Lucy schreef:
misschien ook wel lekker als je met ferro gewoon zo even verder kunt oefenen met beetje hangen en longeren, zodat het nog normaler word voor hem :)

Ja dat wel, maar ik vind het wel fijn om er begeleiding bij te krijgen. Ik ben bang dat ik toch onzeker word als ik het nu al in m'n eentje ga doen. Maar als het morgen weer mooi weer is en ik heb hem gelongeert ga ik gewoon weer hangen, merk vanzelf of het gaat of niet.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 23:00

Evelijn schreef:
Suus, van harte gefeliciteerd met je rijbewijs!
Danielle, kan je deze stage niet zien als ook een ervaring... later heb je ook niet de keuze waar je kan gaan werken. Snap wel dat ziekenhuis het leukst lijkt maar ook daar heb je wat aan de ervaringen die je nu opdoet in het verzorgingstehuis. Ik neem aan dat je niet voor niks bent afgestroomd.

Kim, ja... maar morgen komt eerst Anna Bron om Kafka beter de trailer op te krijgen. Als dat allemaal goed gaat dan wil ik misschien wel de endurancewedstrijd in Wateren doen. Zag dat er ook nog een in Grolloo is een maand later en dat is ook wel dichtbij.

Ik ben afgestroomd omdat het thuis niet lekker ging waardoor ik geen concentratie meer had voor school. Als je het hele verhaal wilt weten graag even een pb'tje...

Ik doe mee met het UMCg traject en dat is een traject dat we hebben vanaf school. WE hebben 1 week in Janauri een snuffelstage gedaan in UMCG en daarna een speeddate of je door bent. Ik ben dus door en heb volgend jaar 10 weekse stage in UMCG. Daarna weer zo'n speeddate om te kijken of ik door ga. Dat is eigenlijk nog mijn enige motivatie.

Maar goed.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 00:13

Oh het was weer geweldig!!! En en en heb EINDELIJK een nieuwe Remko foto! Hij kwam achter me langs en toen heb ik hem gewoon vast gegrepen :P En wil nu nog op ze wachten bij de bus eigenlijk...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 07:55

Pfffff vroeg! Heb nou niet egt lekker geslapen. Sliep volgens mij pas om 3 uur ofzo en daarna nog 3x wakker geworden.... Maarja. Zometeen herkansing en dan les tot 14.15 volgens mij. Moet ik wel vol zien te houden. En vanmiddag weer sporten.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:07

Mooi dat het leuk was linda.

Ik moest gisteren op Vico en ik vind dat echt zo'n eng paard he.. Heb het geprobeerd maar ik werd zelf gewoon te bang waardoor hij dat gebruikte om nog meer te klieren. Dus toen met Hans geruild en verder op Dargon gereden en dat is echt een fijn paard. Best fijn nageeflijk te rijden alleen valt ie heel snel uit de galop dus moet kijken hoe ik dat oplos als ik er de volgende keer op rij :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:12

Ik ga vanmiddag als ik thuis ben de foto van Remko en mij van me camera halen!

Enne jammer dat het op Vico niet zo lekker ging Suus. Maar doorgaan op een paard waarop je bang bent is ook niet handig nee. Dus goed dat je geruild heb! Kan je nu toewerken naar Vico, je ultieme doel! :P

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:35

Ja klopt! Ik moet gewoon wat meer ballen kweken :Y)
Maar vorige week op goedzak leopard en dan deze week op Vico dat werd me iets te veel. Heb ook al met mn instructrice besproken dat ik wel ernaartoe wil werken om op Vico te rijden, maar dat ik nu dat gewoon nog niet aandurf..
Dargon is wel echt leuk, heeft ook zn streken (op de noodrem als er iemand naar zijn mening te dicht achter hem zit :+ ) maar gewoon in wat mindere mate dan Vico

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 09:44

Suus! Goed dat je het geprobeerd hebt zeg! Ik snap dat je het niets vond,, je zei je eerste les gelijk al op dat beest wil ik niet die vliegt de hele tijd de bak door!
En dan stap je er toch op! Knap hoor! En ook goed dat je op dargon ging, daar waren ook veel uir je les bang voor!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 11:16

Ik ga morgen ook eindelijk weer rijden! Anderhalve week niet rijden is toch wel errug lang!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 13:55

Goed Suus dat je het toch geprobeerd hebt! Maar idd ook verstadig om niet door te rijden op een paard waar je je niet veilig op voelt. Gelukkig was het wel leuk op Dargon :)

Ik zit nu op school, laptop van school geleend(had me eigen niet mee, wilde ik in tussenuur gaan halen als ik toch langs de appie ging, maar is er niet van gekomen) straks lekker nog 4 uur management hellepie (hebben er al 2 uur op zitten)

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:18

Tralala; bewegen op muziek en het bokspringen ook weer gehaald :) gaat lekker zo ! Nu 1.5 wachten en dan nog 1.5 les, dan is deze dag ook weer voorbij !

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 14:54

Zo ik ben weer lekker thuis! Nu even verder met muziek downloaden en ondertussen proberen wat aan me ondernemersplan te werken en dan ga ik rond half 4/4 uur weer sporten.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:04

morgen nog half dagje stage en dan weer lekker faron rijden :) hoop dat er morgenmiddag net zo'n lekker zonnetje is als vanmiddag!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:08

Zo ik denk dat ik morgen wel wat meer spierpijn heb als gister :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:36

hellooo weer n dagje stage overleeefd

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 19:54

Oke ik voel nu al dat ik spierpijn ga hebben bij me schouderbladen!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 21:01

haha ik werd net gebeld over mn uitvaartverzekering, ik dacht echt hu?! watte?! xD