Oeps....lezen blijft moeilijk , herfst maar inkorten tot 2 maanden dan en de rest verdelen over lente en zomer
taverno
Geplaatst: 09-07-12 19:56
Ik heb samen met dees een winderig ritje achter de rug.We hadden de camera van Cathy mee opvoorwaarde dat ze de gesprekken zou wissen. Het project is een beetje mislukt,het was te hobbelig,veel lucht en op de frontriem van Tence was het ook te hobbelig en de leukste galopstukken stonden er niet op.WS niet goed aangezet. Maar ja,we hebben wel gelachen.
Vanavond Xantha een beetje rondgeslingerd, maar weinig zin in 'echt' werken vandaag! Zagen Dees en Marion nog terugkome van hun winderige ritje
Zoo trouwens...kwam allemaal reacties tegen op facebook dat er bij mij in de wijk iemand van twee hoog naar beneden is gesprongen (speculaties). Allemaal politie en ook een traumahelikopter..kan nog niet echt hoogte krijgen van wat er nou precies is gebeurt..maar wel heavy!
Goedemorgen He bah....inderdaad je zou er maar in de buurt zijn en zien of horen of zo! Dat cameratje Zelfs ik raak in de ban van waar laat je hem . Je bent bijna geneigd om alles uit te proberen
Goedemorgen! Vanacht om 4 uur werden wij gewekt met mooi nieuws, ons nichtje is geboren en ze heet Evie Marie! We zijn helemaal blij en na het werkt gaan we mijn schoonzusje opzoeken. Ze is alweer thuis en maar kort in het ziekenhuis geweest .
Esther, hoe is het afgelopen met diegene? Verschikkelijk zoiets.