Moordrecht gaan we heen. We doen die regiotrainingen onder leiding van Michiel. Nee, roze laarzen vind ik dan net weer een stapje te ver! Mijn bruine laarsjes voldoen prima hihi. Hoewel ik een roze biesje wel weer mooi vind, wie weet komen die laarzen er ooit nog...
Zo heee, wow! Dat is een heel erg mooie bodyprotector...! Hmmmm, is die ook nog in andere kleurtjes te krijgen/bestellen? Ik heb er nog steeds geen, maar zo eentje vind ik visueel wel verantwoord Als die dan óók nog een beetje comfortabel zit ben ik verkocht
Volgens mij is die in allerlei. Kleuren verkrijgbaar Ik heb gewoon een standaart bruine van hh, zit heel fijn Kreeg net mail ze hadden mijn rekening retour gekregen haha, dus gaan ze opnieuw opsturen
jipje_niekje
Geplaatst: 09-05-11 14:07
Dat zijn fijne bodyprotectors Sjel Ik heb hem in het zwart Marjan heeft een mooi debuut gehad in Castenray! Sammie een mindere dag in Castenray
Ik heb ook lekker kunnen rijden in Castenray. Had 192 in de dressuur, 3 balkjes met springen en een foutloze cross. Merrie vind het springparcous nog erg eng met allemaal mensen langs de kant, spandoeken langs de kant en veel te zien, maar dat komt wel goed
Marjan1984
Geplaatst: 09-05-11 14:59
Wat een gave roze bp zeg Sjel. Ik ben voor zo eentje aan het sparen maar dan gewoon zwart. Jipje_niekje is ook tevreden.
2 foto's van mij van Castenray alvast (let niet op mijn hoofd, ik kijk altijd boos als ik geconcentreerd ben, haha)
Gewoon blijven sparen. Ben aan het sparen voor een auto, maar gisteren te horen gekregen dat ik de huidige trailer die ik altijd meeneem niet meet mag lenen. Dus druk aan het kijken, denk dat er eerst een trailer komt. Maar ik heb zulke hoge eisen, dus dat wordt goed zoeken.
Mocht iemand nog wat weten, wil eigenlijk wel of polyster of aliminium(liever geen hout), in goede staat, anderhalf paards en het liefst met zadelkamer. Of eentje waar ik hem zo in kan laten bouwen. Ook niet al te zwaar, wil hem op B rijbewijs kunnen rijden.
Net weer één bijna nieuwe band eronder gezet en afgelopen winter nog één hele nieuwe. (verlichting gemaakt, helemaal schoongemaakt van binnen en buiten, en vanalles vervangen)Dus daar is het laatste nog niet over gezegd.
Jeetje balen Samantha! Kun je een auto met trailer wel op B rijbewijs rijden? Als je ook wat spullen in de zadelkamer laad ben je toch al snel te zwaar of niet?
ongeveer 1380 kg weeft de auto. Kan wel een andere trailer af en toe lenen, maar die wordt ook vaak aan anderen uitgeleend. Daar wil ik niet afhankelijk van zijn. Ik mag 1500 trekken, dus de auto heeft dan over alleen op papier moet het feitelijk kloppen.
Dan moet de trailer een MTM hebben van 1380-1 als je legaal de weg op wilt. Dat moet te doen zijn. Mijn trailer was ook een 1300kg trailer. Ik neem hierbij aan dat MTM+MTM < 3500 is met deze gewichten.
Had jij ook zadelkamer erin?? Ik heb namelijk geen idee wat dat extra weegt. Wat ik zo heb gezien is het bij sommige modellen zelfs een optie om een tweepaards terug te laten keuren naar één geladen paard.
Hahaha, nou ik weet wat mijn auto mag trekken, wat mijn trailer leeg weegt en wat het maximaal laadvermogen is. Dus weet dat ik ermee mag rijden. Maar heb wat meer verstand van vrachtwagens dankzij al die stempels. BE kreeg ik kado bij mijn CE he
Ik heb een 1,5 paard trailers met een zadelkamer aan de deur zeg maar (geen ingebouwde dus) Een Henra Buffalo, erg fijn trailertje.
Henra zijn inderdaad degelijke trailers voor een mooie prijs met redelijk veel laadvermogen. Ik had een Blomert Singapore.
Sjel
Geplaatst: 09-05-11 22:00
Ik heb een Hotra Salinero en weegt leeg 550, maar met lading als 1300 gezien. Rijd ik ook mee op mijn B bewijs, zolang het idd maar < 3500 weegt en de auto zwaarder dan de trailer.
Wat een gave foto's Marjan, mooie set heb je ook! Fijn dat je lekker hebt kunnen rondsturen en oefenen Jipje. Kilometers maken he?
Ik heb een heerlijke training gehad, leuk groepje en we hebben lekker door kunnen rijden. Maes vandaag voor het eerst op zijn nieuwe pelham bit gereden; wat een verademing. Zijn brutaliteit was eindelijk weer te controleren! Myler was het dus toch niet voor ons, nu nog niet iig. Ik zal later wel wat foto's uploaden! Eerst even alle stof eraf douchen, was erg stoffig door alle droogte!
Gave foto marjan! (Waarom heeft iedereen caphoes? Is dat daadwerkelijk om cap te beschermen of voor de mooi?) Moet je voor cross zelf nummerhouder + horloge(of wat was dat?) Hebben? En met je horloge zie je hoeveel je van ideale tijd afzit ofzo?
Colette, crosshelm is gewoon een dop. Zonder capcover ziet het er dus heel raar uit! Rugnummerhouder moet je zelf meenemen. Vin het secretariaat krijg je dan 2 a4tjes met je nummer. Horloge is imo niet nodig in de lagere klassen. Ik had er 1 voor galoptraining, maar heb er nooit een cross mee gereden.