winnitou schreef:Vanaf nu geef ik dus ook workshops HAHA..........taarten maken met Anke
LEUK!!! waar kan ik me aanmelden???
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LIQUITA schreef:Goed nieuws!!!
Er is toch nog een kans voor OJ! Hij krijgt toch nog een behandeling (vraag me niet wat voor behandeling precies, maar ze willen iets inspuiten). Het zal tijd nodig hebben, maar de arts van de kliniek vond het de moeite waard om het te proberen.
Ik ga nog harder en nog meer duimen!!!!

Nicole1995 schreef:xan schreef:Je hebt gelijk Shen, onze paardjes hebben een therapeutische werking op onze "buien"![]()
Werkt bij mij ook altijd goed.
Inderdaad,werkt bij mij ook altijd,vandaag rustig aan gereden.Belafspraak voor volgende week dinsdag.Ze zaten helemaal vol tot 12 dec.dus eerst een belafspraak dat kon wel al volgende week.
meelen schreef:winnitou schreef:Ach ik zie overal wel wat leuks in en overschat me gewoon een beetje (soms), kan natuurlijk alles en anders is alles bij te leren.
Maar de meeste vacatures liggen toch onder mijn niveau. Vind ik niet erg als er dan maar wel genoeg uitdaging in zit (en beloning)
Kapsoneeeeeeeeeessssssssss
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Shenavallie, heb jij nog kans om de taarten op de foto te zetten, helemaal vergeten......
Vanaf nu geef ik dus ook workshops HAHA..........taarten maken met Anke
Ja, maar ik kan ze nog even niet op Hyves/Bokt zetten, omdat een collega van mijn vader bij mij in m'n Hyves-lijstje staat... Als die er lucht van krijgt, dan gaat ze natuurlijk meteen bij m'n vader buurten!![]()
Ik had het er met Xan vanmiddag over: misschien leuk om met z'n allen een keer taarten te maken! Moeten we alleen wel even wat meer ruimte hebben, maar dat valt te regelen!
Er is toch nog een kans voor OJ! Hij krijgt toch nog een behandeling (vraag me niet wat voor behandeling precies, maar ze willen iets inspuiten). Het zal tijd nodig hebben, maar de arts van de kliniek vond het de moeite waard om het te proberen.

winnitou schreef:meelen schreef:
Kapsoneeeeeeeeeessssssssss
nee hoor, heb hier trouwens ook 2 vacatures die misschien wat voor jou zijn!
De hele week netjes aardappeltjes, groente en vlees, dus vandaag even niet! Vooral niet met zo'n dip-dagje, dus Mac Donald's.... doe de deur maar vast open!
Daarna door naar de supermarkt, zodat we niet met een lege maag boodschappen doen, ha ha! En daar natuurlijk weer de gezonde dingen in de kar!