Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lay schreef:Enn als het weer het toelaat, blijf dan vooral woensdag na half 3 uit het park!!! Want dan gaan we(Nous en ik) buiten rijden.... Cap op, bodyprotector om, veiligheidsgordel...

moskaichamp schreef:hallo zeg. ik kom een maand niet op bokt en we hebben een nieuw topic en alweer 58 pagina's. Ik ga niet teruglezen hoor!! hihi

Had het zo leuk gevonden

moskaichamp schreef:hallo zeg. ik kom een maand niet op bokt en we hebben een nieuw topic en alweer 58 pagina's. Ik ga niet teruglezen hoor!! hihi
hihiamber2202 schreef:moskaichamp schreef:hallo zeg. ik kom een maand niet op bokt en we hebben een nieuw topic en alweer 58 pagina's. Ik ga niet teruglezen hoor!! hihi
Gaat snel he?
Gebeurd een hoop in een maandje
Vind egt jammer dat ik donderdag niet op je Partyyy kan komen!Had het zo leuk gevonden
![]()
Wordt vast een gekke boel
In elk geval alvast veel Plezier Dames
Princesspres schreef:moskaichamp schreef:hallo zeg. ik kom een maand niet op bokt en we hebben een nieuw topic en alweer 58 pagina's. Ik ga niet teruglezen hoor!! hihi
gaat hard he!
Maaruh verplicht teruglezen hehihi
ga je vanavond ook naar de paardjes?
Heb zin in donderdag! Nemen allemaal iets lekkers mee ofzo? Wijntje stukje WORST stukje kaas ofzo? Hihi x
AnitaJoeri schreef:.
gaat hard he!
Maaruh verplicht teruglezen hehihi
ga je vanavond ook naar de paardjes?
Heb zin in donderdag! Nemen allemaal iets lekkers mee ofzo? Wijntje stukje WORST stukje kaas ofzo? Hihi x