Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sambagirl schreef:Gup is deze hele week verhuurd aan Monica! Voor hem ook wel lekker. Dus.... ik ben paardloos.... ha ha
ja buitenrit op die Shires!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Monica24 schreef:Ja, ik had een weekje verplicht vrij (uren opmaken), en dacht: wat zal ik nu weer eens gaan doen?
Maandag werd de buitenmuur van de stallen gesloopt terwijl ik daar in die bak reed, en hij deed bijna niks. Braaf paard is het toch. Hij kijkt me wel elke dag zo aan van: Alwéééér jij???? Valt me wel op dat hij niet meer wegrent als je met het zadel aankomt, dus misschien vindt hij me toch wel lief, en geniet hij ook een beetje van dit weekje.
We hebben ook lekker zijn staart en beentjes gewassen, Danny had zijn manen en staart geknipt, dus hij is helemaal in de metamorfose geweest.
Gisteren gingen ze in de muur van de bak zelf boren, en dat was niet echt leuk, dus maar even bij de priveles in de andere bak gaan rijden. Vanmorgen ook wel lekker gereden. Het valt me trouwens wel op dat er veel mensen zijn die veel privé lessen hebben per week (manegeklanten).
Die Sera/Cora is trouwens wel een leuk beest. Loopt ook wel veel privelessen.
P.s. mijn gupclubshirt zou deze week goed van pas gekomen zijn...
Monica24 schreef:Maandag werd de buitenmuur van de stallen gesloopt terwijl ik daar in die bak reed, en hij deed bijna niks. Braaf paard is het toch. Hij kijkt me wel elke dag zo aan van: Alwéééér jij???? Valt me wel op dat hij niet meer wegrent als je met het zadel aankomt, dus misschien vindt hij me toch wel lief, en geniet hij ook een beetje van dit weekje.
We hebben ook lekker zijn staart en beentjes gewassen, Danny had zijn manen en staart geknipt, dus hij is helemaal in de metamorfose geweest.
Die Sera/Cora is trouwens wel een leuk beest. Loopt ook wel veel privelessen.
aatjuh12 schreef:dus jij bent lekker aan het rijden de hele week monica! tot wanneer doe je hem?