Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Pasja_ schreef:Ik ga denk ik ook wel wat meer ga trainen van te voren! Ik ben wel bang dat hij erg gaat afvallen... hij staat al heel zijn leven op dezelfde stalling, dus zal wel even stressen voor hem zijn... en de het programma is ook redelijk intensief.
xLisaa schreef:_Pasja_ schreef:Ik ga denk ik ook wel wat meer ga trainen van te voren! Ik ben wel bang dat hij erg gaat afvallen... hij staat al heel zijn leven op dezelfde stalling, dus zal wel even stressen voor hem zijn... en de het programma is ook redelijk intensief.
Mijn paard was vorig jaar op ponykamp ook afgevallen terwijl die eigenlijk al wat te mager was. Hij valt heel makkelijk af, maar ik was weer weken bezig om het er weer aan te krijgen.. Hoeveel hooi krijgen de paarden daar eigenlijk?
Anna_Joy schreef:Als je wil dat ze meer krijgen kun je dat op je bordje/papier schrijven. Ik vond het toen wel meevallen met afvallen hoor. Mijn pony was ook niet gewend aan twee keer op een dag rijden maar gewoon je voer wat aanpassen en het ging prima. Verder als je extra hooi aangeeft krijg je wel heel veel hoor, alleen gooiden ze dat toen niet in de stal maar ervoor zodat je dan zelf kon kijken hoeveel etc. je er bij wilde doen.
xLisaa schreef:_Pasja_ schreef:Ik ga denk ik ook wel wat meer ga trainen van te voren! Ik ben wel bang dat hij erg gaat afvallen... hij staat al heel zijn leven op dezelfde stalling, dus zal wel even stressen voor hem zijn... en de het programma is ook redelijk intensief.
Mijn paard was vorig jaar op ponykamp ook afgevallen terwijl die eigenlijk al wat te mager was. Hij valt heel makkelijk af, maar ik was weer weken bezig om het er weer aan te krijgen.. Hoeveel hooi krijgen de paarden daar eigenlijk?