mntj schreef:maar ach. meestal lukt het wel op mike zijn verjaardag.
word hij soms 40, of heeft ie dat al gehad??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:Liquita ik heb ook nog een tel van een fysiotherapeut ellen immink. zij doet ook de rondjes educatie in ermelo.
En als je een adres wil van een goede klieniek en osteopaat dan heb ik er ook nog een.
maar laat het eerst maar eens bezinken. balen zeg.
vindt het echt naar voor je.
. _sandra schreef:Ja hoor, alleen vanmorgen rond half 5 lag ik te bedenken dat ik m'n wedstrijd af moet zeggen en dat ik De Kamp even een mailtje moet gaan sturen dat er 1 paard minder mee komt. Hahaha...en daar lag ik dan een tijdje wakker van. Maar ben wel weer in slaap gevallen en werd vanmorgen om half 10 pas weer wakker.LIQUITA schreef:Ik duik lekker mijn bedje in, hoop dat ik vanacht weer eens lekker door kan slapen
en........lekker geslapen????

LIQUITA schreef:mntj schreef:Liquita ik heb ook nog een tel van een fysiotherapeut ellen immink. zij doet ook de rondjes educatie in ermelo.
En als je een adres wil van een goede klieniek en osteopaat dan heb ik er ook nog een.
maar laat het eerst maar eens bezinken. balen zeg.
vindt het echt naar voor je.
Als er na deze 10 dagen geen verbetering is, ga ik eerst maar een foto van haar rug laten maken. Ik wil er inderdaad nu nog niet aan denken, na de vakantie (dan zijn net die 10 dagen om) zie ik wel verder. Maar ik hou het zeker in mijn achterhoofd.