Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Najaa, ff wat kwijt, ben gister samen met Phil onderuit gegaan
Ze gleed weg. Ze draaide wel zo weg dat ze niet op mij kwam
Maar ze liepheel rustig terug naar stal, en ik stond op en ik was heel duizelig kon niet normaal lopen en het enige wat ik dachtwas Phil. Maar tis ook een zwart gat vanaf daar. Phil mankeert niks, maar ik hebpijn aan me nek en hoofd, heb ook flinke klap gemaakt.
! Janeee

Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Najaa, ff wat kwijt, ben gister samen met Phil onderuit gegaan
Ze gleed weg. Ze draaide wel zo weg dat ze niet op mij kwam
Maar ze liepheel rustig terug naar stal, en ik stond op en ik was heel duizelig kon niet normaal lopen en het enige wat ik dachtwas Phil. Maar tis ook een zwart gat vanaf daar. Phil mankeert niks, maar ik hebpijn aan me nek en hoofd, heb ook flinke klap gemaakt.
Ohhh! Janeee
![]()
Das zeker schrikken zeg!!
Gelukkig mankeert phil niks, maar als je pijn blijft toch effe naar laten kijken!!
Sjeetje!

Emmaa_ schreef:Ok dames ik heb een leuk berichtje voor jullie
Ik ben weer helemaal back met Bart
We hebben het uitgepraat en ALLES was een misverstandben zo lang boos op hem geweest maar nu niet meer
Ahtnamas schreef:Emmaa_ schreef:Ok dames ik heb een leuk berichtje voor jullie
Ik ben weer helemaal back met Bart
We hebben het uitgepraat en ALLES was een misverstandben zo lang boos op hem geweest maar nu niet meer
Bedoel je dit berichtje Emma? Ik heb niet gereageerd omdat ik niet weet wie Bart is en wat er dan ook aan de hand geweest mag zijn.
Maar ja.. iig fijn voor je
)
.
.