saaaaaaiheid hier.
NIEUWE PAGINA.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb er in ieder geval veel van geleerd en ik ben met bijna alle punten die zijn gegeven het helemaal eens! Vond het echt een hele redelijke jury. Het is echt leuk om alles eens van een andere kant te bekijken, echt een aanrader!

leuk joh! 

Ben benieuwd vrijdag! Eerst maar eens toetsweek overleven 
linda2008 schreef:ja maar dan kom je toch wel even gedag zeggen... je gaat wel weg... en wie zegt dat iedereen er is zaterdag?!
er zijn wel al een paar nieuwe... Dagmar is terug. Met William en Celine. Er staat een grote bruine, die mensen verhuizen binnekort vanuit Amsterdam naar Driebergen ofzo. en er staat een schimmeltje (nog geen idee van wie die is)
Nathaliia schreef:linda2008 schreef:ja maar dan kom je toch wel even gedag zeggen... je gaat wel weg... en wie zegt dat iedereen er is zaterdag?!
er zijn wel al een paar nieuwe... Dagmar is terug. Met William en Celine. Er staat een grote bruine, die mensen verhuizen binnekort vanuit Amsterdam naar Driebergen ofzo. en er staat een schimmeltje (nog geen idee van wie die is)
grapje?
er zijn al weer wat nieuwe dus.....
FenDT schreef:Goedenacht!
Ik vond het super leerzaam om zaterdag te schrijven en als iemand nog iets wil weten moet je maar even een pb'tje sturenIk heb er in ieder geval veel van geleerd en ik ben met bijna alle punten die zijn gegeven het helemaal eens! Vond het echt een hele redelijke jury. Het is echt leuk om alles eens van een andere kant te bekijken, echt een aanrader!
Voor de rest iedereen wel of niet gefeliciteerd met de punten, vooral Linda en Manon zagen er erg goed uit!!
Nu ga ik weer verder met leren haha

hahaha
en Chica is echt zo'n heerlijke kort door de bocht manegeknol op deze foto haha