Gewoon ff alles met strijklappies doen, lekker stappen, koelen en smeren.. heb je nog een smeersel van de raaphorst?? Anders ff iets met Arnica halen, of traumeelgel, dat werkt ook super (soort srl-gelei maar betere werking) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gewoon ff alles met strijklappies doen, lekker stappen, koelen en smeren.. heb je nog een smeersel van de raaphorst?? Anders ff iets met Arnica halen, of traumeelgel, dat werkt ook super (soort srl-gelei maar betere werking) sybje schreef:is et gezellig achter de comp?
hahahah en bij jou?Binar schreef:Soph, ik denk dat Sybje met haar zondagse aktie zichzelf heeft aangetiktGewoon ff alles met strijklappies doen, lekker stappen, koelen en smeren.. heb je nog een smeersel van de raaphorst?? Anders ff iets met Arnica halen, of traumeelgel, dat werkt ook super (soort srl-gelei maar betere werking)
Ik denk ook dat het van het weekend is alhoewel ze al een tijdje een dik beentje heeft.. Ik heb der na het afspuiten in de klei gezet vandaag dus ik ben benieuwd. Morgen gaat mama rustig met der stappen met de strijklappen en dan weer koelen en ik probeer het morgen te doen. Ik neem inderdaad morgen mijn traumeel druppels mee en ga inderdaad nog even achter arnica aan. das wel een goeie tip!
En ik vind het zo zielig voor der want ze heeft er wel last van.
Binar schreef:sybje schreef:is et gezellig achter de comp?
achter lappie is t altijd gezelliehahahah en bij jou?
gaan wij ff samen het topic vollüllen??
Plus dattie vista niet trekt dus hijs langzaam!
)

want dan hebben we allemaal afspraak om een half uurtje/uurtje te gaan kijken bij een bedrijf
Ga morgen naar een of ander theater dinges
maar ff geduld dan komt t vast weer goed
Ga je Steffi nog mailen?
! Naoom_ schreef:Wat een leuke haf Nietje!
AnitaJoeri schreef:Naoom_ schreef:Wat een leuke haf Nietje!
ja he ik ben ook erg blij met hem.lijkt een erg lief peerdje en keurig opgevoed,wel erg voorwaards.
alleen vanb 12 tot half 1 afspraak
vera23 schreef:iemand zin om zaterdag ff buiten te hobbelen?

De stal lijkt haar ook erg gezellig, dank jullie dus, dat je je allemaal zo netjes hebt gedragen.
maarja dan is het natuurlijk al weer donker!