Emmaa_ schreef:Ik had mijn sluitertijd iets te hoog gezet ja. Dan krijg je mooi scherpe foto's, maar ze zijn wel donker. Volgende keer 1 stapje langzamer
Okee!
Volgende keer foto's van Valentino en mij?!
??
hahah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Ik had mijn sluitertijd iets te hoog gezet ja. Dan krijg je mooi scherpe foto's, maar ze zijn wel donker. Volgende keer 1 stapje langzamer
??
hahah
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik had mijn sluitertijd iets te hoog gezet ja. Dan krijg je mooi scherpe foto's, maar ze zijn wel donker. Volgende keer 1 stapje langzamer
Okee!![]()
Volgende keer foto's van Valentino en mij?!??
hahah
hahaha
Misschien gaat Nickey dan ook wel met Wilson!
hahaha
Misschien gaat Nickey dan ook wel met Wilson!
. Het is gewoon héél veel oefenen. Maar ik zal even kijken of ik dan kan, dan stuur ik de foto's gewoon naar de site. (Melis
)

, anders lijken ze wel verdacht veel op elkaar
Elja schreef:Euhmmm ik denk meteen uit school, dus daqn ben ik er rond kwart voor vijf/vijf uur
maar ik heb niet zoveel tijd om te rijden, want om half zeven moet ik alweer weg
is prin nog kreupel? =O

Emmaa_ schreef:Stephanie, deel jij Prin nou met Yara of is het een andere pony?, anders lijken ze wel verdacht veel op elkaar
Emmaa_ schreef:Stephanie, deel jij Prin nou met Yara of is het een andere pony?, anders lijken ze wel verdacht veel op elkaar
Elja schreef:okeee is goedd
euhm kan je de een begin maken aan de wei?
dan doe ik daarna de rest wel